chberge Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei. Jeg lurer litt på diverse angående Wlan. Her jeg sitter nå får jeg opp 4 nettverk, 2 med passord og 2 uten. Jeg går inn på det ene og er på nett. Hva kan eieren av dette nettverket se av diverse jeg gjør? Hva kan logges, og hvordan kan han eventuelt oppdage meg? Hvordan vil han se meg? Og er det noen lov for å benytte seg av ulåste nettverk? Lenke til kommentar
War Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Har han 10 tommeltotter vil han kun se Datamaskinnavnet ditt. Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Har han 10 tommeltotter vil han kun se Datamaskinnavnet ditt. Feil ... Har han 10 tommeltotter har han andre problemer og er sannsynligvis ikke på nett i det hele tatt Lenke til kommentar
chberge Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Altså, du mener at det er null problem å kunne se andre datamskiner på nettverket? Lenke til kommentar
War Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Han ser deg, og kan sparke deg ut om han vil. Har han satt det til åpent så er jo det en inbydelse i seg selv. Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Altså, du mener at det er null problem å kunne se andre datamskiner på nettverket? Ikke null nei... skjønner han ikke noe forstår han knapt at det er noen der men finner han ut at noen er der så kan han sikkert finne ut hvem det er med litt detektivarbeid. Hvis du da ikke navngir datamaskinen din med navnet til den andre nærmeste naboen til netteieren, da får han skylda :!: Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Er du veldig uheldig kan jo dette være en som har satt opp nettverket for og sniffe på pakkene og se hva du gjør og hvor du er og surfer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå