Vallhall Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei folkens Lurer på om noen av dere vet om det finnes muligheter for å spille Crysis uten å ha DVD plata i, og isåfall kan dere si hvordan? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Crack men det er ikke lovlig Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Mener altså at det er lovlig å laste ned et miniimage å mounte i Daemontools. Det var i hvert fall lovlig når det gjaldt BF2. Men tror det var noe med at PunkBuster ikke ville funke skikkelig da - altså du ikke kunne spille på PunkBuster-Protecta servere. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Du bruker jo bare "Y.A.S.U." for å skjule Daemon. Steg for steg guide her for hvordan å lage en mini-image. http://www.daemon-tools.cc/dtcc/make-crysi...age-t20136.html Funker fint. Spiller online uten problemer, også på Punkbuster server. Endret 3. februar 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 hvis ikke har du jo slysofts "game jackal" den skulle vel funke som et mini image http://www.slysoft.com/en/gamejackal.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Du har lovdt å bruke crack så lenge du har kjøpt det, som jeg tviler på at du har gjort. Lenke til kommentar
UltraBIP Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 hvist du ikke har kjøpt det, så anbefaler jeg å kjøpe det på EA store der kan du laste ned spillet, og spille uten cd er helt genialt.. og koster ca bare 279 kr eller noe Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 men som sagt; gamejackal er LOVLIG Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Du har lovdt å bruke crack så lenge du har kjøpt det, som jeg tviler på at du har gjort. For moro skyld, hvorfor tviler du på at han har kjøpt det lovlig? Jeg har mange spill jeg gjerne skulle ha fått spilt uten platen. For eksempel spilte jeg Neverwinter Nights i årevis helt til platen streiket, så da satt jeg der. Lastet ned en crack, men da gikk det ikke lengre å spille på nettet. Age of Empires III ble kjøpt helt lovlig i butikk, men problemet var at platen bråkte noe innmari når jeg satte den i. Teknisk sett fungerte spillet helt utmerket (klarte den første campaignen), så jeg kunne ikke returnere det tilbake til butikken. Normalt sett skal ikke en plate bråke slik, og jeg har opplevd to ganger at en plate har eksplodert i cd-spilleren og ødelagt den. Etter en stund tok jeg ikke sjansen på AoE3 lengre, så hva gjør man da? Cracke, selvsagt. Jeg hadde heldigvis andre ting å spille da, så jeg gad aldri laste ned en crack. Og hva med BioShock? Du kan bare installere det to ganger, så er det slutt. Jeg brukte begge to på den gamle PC-en, så jeg fikk en uhyggelig overraskelse når jeg prøvde å installere etter å ha kjøpt ny PC. For øvrig mistet jeg min første installasjonsgang fordi idiotspillet nektet å fullføre installasjonen uten å laste ned en patch (?) og avinstallerte seg selv fordi jeg ikke var på nettet for øyeblikket. Dermed gikk begge to gangene bort på samme installasjon. Jeg kontaktet de som gir ut spillet for å få aktivere spillet enda en gang (og jeg er ikke akkurat eneste...) og fikk en ny aktiveringskode som skulle fungere. Det fungerte helt utmerket, men av en eller annen grunn fikk jeg ikke lyd. Jeg avsluttet, spilte noe annet en stund og prøvde BioShock igjen senere på kvelden. Problemet var at da måtte jeg aktivere spillet enda en gang (!), og koden jeg hadde fått var jo selvsagt brukt av meg selv tidligere på kvelden. Da var det enten kontakte de som gir det ut og håpe på enda en aktiveringskode, cracke eller avinstallere. Jeg valgte det siste og har aldri angret. EDIT: Typo Endret 28. februar 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå