Finarfinn Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei. Jeg har tenkt å kjøpe en ny bærbar pc og lurer på om noen kan komme med noen tips. Denne PC-en vil stor sett brukes til WoW, CS, skolearbeid, film. Gjerne 2GB ram, 17", godt skjermkort og helst over 200GB harddisk. Jeg har muligheten til å gå opp i pris hvis nødvendig. Takker på forhånd Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hei. Jeg har tenkt å kjøpe en ny bærbar pc og lurer på om noen kan komme med noen tips. Denne PC-en vil stor sett brukes til WoW, CS, skolearbeid, film. Gjerne 2GB ram, 17", godt skjermkort og helst over 200GB harddisk. Jeg har muligheten til å gå opp i pris hvis nødvendig. Takker på forhånd For å komme med et tips, og ikke en oppfordring, er de nyeste PC'ene til Acer nokså greie når det gjelder grafikk og ytelse, for ikke å snakke om pris! http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=87903 Denne PC-en er ikke så gærn:P Lenke til kommentar
Finarfinn Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Takker skjer ut som jeg kommer til å kjøpe den =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå