Gå til innhold

Den store jente/damejakten er på gang.

Jarmo

Anbefalte innlegg

:blush:

Jeg kjeder meg i kveld, er en time til jeg skal begynne på middagen og da blir det forumhoring :!: Men jeg lover at jeg ikke stalker deg ! Alle trådene jeg har svart i i dag har vært i mine innlegg fra før :D

Okei, får velge å stole på deg, siden det er deg, da xD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor kan ikke vi menn ha en 99,99% kvinnefri sone? Damene har jo gravid.no, mensen.no, pms.no. vondtihodet.no, ikkeiform.no, jegrydder.no, jegsierjamenmenernei.no, jegsierneimenmenerja.no, duerlatselvomdugjøraltformeg.no

føler meg enig til tross jeg er dame. Det er så godt å komme inn her til bare gutter. Uten vissvasspjatt ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor kan ikke vi menn ha en 99,99% kvinnefri sone? Damene har jo gravid.no, mensen.no, pms.no. vondtihodet.no, ikkeiform.no, jegrydder.no, jegsierjamenmenernei.no, jegsierneimenmenerja.no, duerlatselvomdugjøraltformeg.no

Ti poeng til trra.

Jeg lo godt iallefall. :)

Lenke til kommentar
Superjanne : hæ??

hva, hva? :hmm:

forsto du ikke ?

Spesiellt skrevet. Hadde sikkert vært lettere å forstå om du hadde sett over teksten før du postet. Men om jeg tolker det så vil du gjerne ha flere jenter der inne, men bare de som liker teknikk, og ikke de som vil prate om andre ting?

Det finnes mange underforum her på diskusjon.no

Mobil, sex og samliv, software, spill og ot baren +++ Noe for alle og enhver med andre ord :)

Med teknikk, mener du mobil, pc, mp3 spiller +++ da? Eller mener du som i tekniker (skru på nevnte tekniske duppeditter)

Lenke til kommentar
Superjanne : hæ??

hva, hva? :hmm:

forsto du ikke ?

Spesiellt skrevet. Hadde sikkert vært lettere å forstå om du hadde sett over teksten før du postet. Men om jeg tolker det så vil du gjerne ha flere jenter der inne, men bare de som liker teknikk, og ikke de som vil prate om andre ting?

Det finnes mange underforum her på diskusjon.no

Mobil, sex og samliv, software, spill og ot baren +++ Noe for alle og enhver med andre ord :)

Med teknikk, mener du mobil, pc, mp3 spiller +++ da? Eller mener du som i tekniker (skru på nevnte tekniske duppeditter)

er det OT bar her? :lol:

jeg er kun på Amobil, telefoner/ nyheter etc. ikke noe OT bar her, lite sex & samliv også.

føler det ødelegger så mye.

skal jeg skrive tjafs og tøys så gjør jeg det på Nm, skal jeg skrive om sex så gjør jeg det på et eller annet kvinneforum.

føler amobil er et "hellig" sted, vil ikke grise det til med pjatt. jeg er glad å møte likesinnede og skrive om teknikk etc. uten tull mellom linjene.

føler det kunne vert flere kvinner her, men de må være teknisk intreserte. ellers synes jeg de skulle holde seg på et kvinneforum.

(med teknikk mener jeg duppeditter, enda jeg skrur litt i fritiden ;) )

Endret av SUPERJANNE
Lenke til kommentar
Nå følte jeg meg velkommen trra men det driter jeg i :)

Gamle jomfrugutter med konstant vennestempel blir ofte litt bitre (:

Du blei fornærmet der?

he he......... duerlataselvomdugjøralt.no.

Nei jeg ble ikke fornærmet jeg måtte bare teste hvordan det var å være sånn kjerring så ble nevnt av trra :)

Altså........det er ikke ditt innlegg som er sitert i min post. Det er alltid det siste som gjelder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...