Nimrad Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Da har vi hvertfall fått én ting spikret om jenter naitshow. Takker. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Haha, ja, lag en sko-kategori så strømmer damene til. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg synes det blir helt feil at forumet skal endres for å tiltrekke seg et visst kjønn. Om folk vil diskutere her, er de velkommen uansett om de er jenter eller gutter. Å opprette egne kategorier for mote/sko/sminke/klær og drit bare fordi det muligens tiltrekker ti nye kvinnfolk blir galt i mine øyne. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 jeg må si igjen, glad det ikke er mange jenter her! dere aner ikke å ødeleggende det kan bli for dette stedet. vil jeg ha det ukoselig og kverrulere går jeg innpå et kvinneforum, ønsker jeg digge samtaler og inntresange ting er jeg her. Gutter er så mye bedre på forum! å her trengs det ikke forandres en eneste ting synes jeg! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Syns også det blir feil fokus bare for å få enda flere bitchfights om bord. Man ser fra andre forumer der det er mye jenter, at det blir uendelig med intriger og krangling, at forumgutta forelsker seg i dem og de krangler om det, eller klær eller sko eller at "du ser så feit ut i den kjolen" og alt mulig tøv. Husker jo hvordan Cre8tive holdt på i RPP med å kritisere alle jentene som posta bilder til døde, helt til hun ble bannet for trolling. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ja det opplever jeg hele tiden. Kebabkøer der to gutter litt på druen begynner å diskutere hva den beste prosessoren er, og plutselig flyr både blod og tenner, mens vi jenter river håret ut på hverandre fordi vi ikke kan bli enig om rosa eller korall lipgloss er det peneste. Dette skjer hele tiden, og gjelder 100% av befolkningen. Jeg lo.. Ellers så synes jeg egentlig ikke at flere brukere er løsningen, jeg vil heller ha færre brukere. Gjerne gjennom et strengt diktatur som fjerner alle folk jeg synes er umodne, plagsomme småtroll som griner over at de må pusse tenna sine. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jeg ser ikke problematikken med "jentekrangling". Så lenge dårlig oppførsel slåes ned på, slik det gjør nå, er dette en ikke-sak. Grunnen til at diskusjon.no er så sivilisert som det er har ingenting med kjønnsfordelingen, men med hvor seriøst det modereres. EDIT: Dette sagt med erfaring fra andre forum med mindre grad av moderering, og forum med høyere andel av jenter. Endret 8. februar 2008 av NorthWave Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Når det gjelder det SUPERJANNE snakker om, så må jeg inrømme at jeg har observert kvinnelig argumenter og direkte krangler på fester OFTE.Hva krangler de om? idiotiske ting, ofte klær eller intriger. Hva krangler jeg med gutter om? hva er best av C# eller Java (C# selvfølgelig) Ja det opplever jeg hele tiden. Kebabkøer der to gutter litt på druen begynner å diskutere hva den beste prosessoren er, og plutselig flyr både blod og tenner, mens vi jenter river håret ut på hverandre fordi vi ikke kan bli enig om rosa eller korall lipgloss er det peneste. Dette skjer hele tiden, og gjelder 100% av befolkningen. At du aldri har møtt noen jenter som deler interessene dine er jo forferdelig trist, hvis du leter litt på forumet er det kanskje en C# elskende nerdine som gjemmer seg et sted Smårips eier er min heltinne grunnet innlegget hennes.. Derfor bør vi ha flere jenter på forumet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg stemmer for at vi lager et eget forumskin for jenter. Et som viser store piler til hvor du skal trykke for og svare o.l. De jentene jeg har spurt er enige, samtlige har spurt hvor de skal trykke for og svare o.l. Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vi vil ha flere jenter/damer som brukere til vårt kjære forum. Hmmm... syntes med et at det ønsket var litt suspekt.... Hvem er egentlig "vi" som Jarmo ref'er til? Er det moderatorne som vil ha flere jenter å hakke på? (lei av kidsa) Eller håper moderatorne at det vil være lettere å sjekke jenter opp her på forumet, hvor de tilbringer all sin tid? så de slipper å lete andre steder? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 tror jeg skal verve alle venninnene mine :!: bare fordi jeg vil ha t-shirt Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vurderte det samme - men tipper de vil rote seg bort i blomster tråden til Dahle, eller verre: babes-tråden.... Gjetter på at de ikke vil være brukere lenge... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) tror jeg skal verve alle venninnene mine :!: bare fordi jeg vil ha t-shirt OK , den første med 5 nye ervervelser sender meg pm og skjorten kommer i posten.. Husk å legge ved reg/nick-listen da. Endret 8. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vurderte det samme - men tipper de vil rote seg bort i blomster tråden til Dahle, eller verre: babes-tråden.... Gjetter på at de ikke vil være brukere lenge... babestråden er jo en av grunnene til at jeg er her!!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg stemmer for at vi lager et eget forumskin for jenter. Et som viser store piler til hvor du skal trykke for og svare o.l.De jentene jeg har spurt er enige, samtlige har spurt hvor de skal trykke for og svare o.l. Generalisering er en jævlig fin bil.Jeg syntes egentlig det skal være et krav at jentene som registrerer seg ikke bare registrerer seg fordi noen skal få en t-skjorte, men heller er genuint interessert i å diskutere, uten at det skal kreve noen nye forum. Jeg har venninner som koder C#, og jeg har kompiser som er besatt av klær og sko. Hvis noen av nerdevennene mine, eller andre diskusjonssyke jenter vil registrere seg, så skal jeg heller anbefale dem siden, men jeg er ikke en gang sikker på om jeg kommer til å sende PM til jarmo med navnene deres. All min respekt for at diskusjon.no ikke trengte kjønnskvotering mot en HW-skjorte? Verdt det? Må tenke litt på den. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Eplefe du ble akkurat min helt Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vurderte det samme - men tipper de vil rote seg bort i blomster tråden til Dahle, eller verre: babes-tråden.... Gjetter på at de ikke vil være brukere lenge... babestråden er jo en av grunnene til at jeg er her!!! Vel - jeg er ikke her på grunn av den tråden..... Heier på Hunk-tråden, men det er lite nytt der. Om dere like aktive der med å legge ut bilder som i babes-tråden, er det jo ikke usannsynlig at vi jenter blir flere.... Ler - jeg la ut et bilde av en rågammel dame med hengisser, og bildet ble fjernet fra babes-tråden etter toppen 5 minutter av en moderator. I tillegg fikk jeg en haug av sure PM'er. På Hunk-tråden ligger det bilder av mannfolk i kvinneklær, og ingen reagerer....murr Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hvis noen av nerdevennene mine, eller andre diskusjonssyke jenter vil registrere seg, så skal jeg heller anbefale dem siden, men jeg er ikke en gang sikker på om jeg kommer til å sende PM til jarmo med navnene deres. All min respekt for at diskusjon.no ikke trengte kjønnskvotering mot en HW-skjorte? Verdt det? Må tenke litt på den. Hallo og hello! Meningen med denne gimmicken er ikke å kvotere noen i form av en premie. Målet er å få økt andel av jenter/damer til oss, i dag har vi ca. 99% av hanner med mer eller mindre selvrespekt for tobeinte uten utstikk mellom beina.. Endret 8. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) T-shirt??? jeg krever en ! jeg hadde 5 års jubeleum å være her på amobil nå den 5.feb!!!! ønsker en T-shirt! pritty pliiis med sukker på Endret 8. februar 2008 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 T-shirt??? jeg krever en ! jeg hadde 5 års jubeleum å være her på amobil nå den 5.feb!!!! ønsker en T-shirt! pritty pliiis med sukker på "Jeg lå med Jarmo og alt jeg fikk var denne stygge t-skjorten"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå