Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Måten jenter diskuterer på er å hive ut masse ulogiske påstander uten noe som helst å basere det på eller støtte det opp og den teknikken funker best ansikt til ansikt hvor de bare kan mase så mye at vi bare gir opp. Hva er det du snakker om? Dette stemmer ikke, for du er stygg. Og siden du er stygg, tar du feil. Herregud, det skjønner jo alle. Gir du deg nå, eller må jeg grine til jeg får viljen min? For ikke å snakke om hvordan det er når jentebrukerne har mensen. Vi får trøste oss med at jenter i hvertfall er søte når de er sinte. Endret 5. februar 2008 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har faktisk vervet en del jenter fra før. Men de greide aldri sette seg skikkelig inn i sakene så. Men kan jo alltids verve flere. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Måten jenter diskuterer på er å hive ut masse ulogiske påstander uten noe som helst å basere det på eller støtte det opp og den teknikken funker best ansikt til ansikt hvor de bare kan mase så mye at vi bare gir opp. Hva er det du snakker om? Dette stemmer ikke, for du er stygg. Og siden du er stygg, tar du feil. Herregud, det skjønner jo alle. Gir du deg nå, eller må jeg grine til jeg får viljen min? For ikke å snakke om hvordan det er når jentebrukerne har mensen. Vi får trøste oss med at jenter i hvertfall er søte når de er sinte. Jeg ga opp allerede på "hva snakker du om?". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Måten jenter diskuterer på er å hive ut masse ulogiske påstander uten noe som helst å basere det på eller støtte det opp og den teknikken funker best ansikt til ansikt hvor de bare kan mase så mye at vi bare gir opp. Prøv å lese denne setningen høyt noen ganger for deg selv God trening for lungene. Ser heller ikke hvorfor du skal være så redd for at jenter kommer og ødelegger diskusjonene. Når det er såpass mange 12-13 åringer som holder på her på forumet, ville jeg sett dem som en større trussel for kvaliteten i innleggene Ellers er jeg enig i at det gjerne er mer snikk-snakk på dameforum enn på mer utpregede gutteforum, og at jenter gjerne vegrer seg litt mer for å uttale seg om ting enn det gutter gjør. Men det finnes unntak, jeg f.eks. elsker å skyte fra hoften fullstendig uavhengig av hvor mye dekning jeg har. Men det har vel noe med ego å gjøre. Men syns ikke man skal glemme at hw.no er mer enn bare PRS og OT-baren. Jeg inntrykk av at fotodelen av forumet har en ganske bra dameandel? Er vel en del jenter som spiller også, og i dyreforumet vil jeg tørre å påstå det er jenteovervekt. Endret 5. februar 2008 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Måten jenter diskuterer på er å hive ut masse ulogiske påstander uten noe som helst å basere det på eller støtte det opp og den teknikken funker best ansikt til ansikt hvor de bare kan mase så mye at vi bare gir opp. Prøv å lese denne setningen høyt noen ganger for deg selv God trening for lungene. Ser heller ikke hvorfor du skal være så redd for at jenter kommer og ødelegger diskusjonene. Når det er såpass mange 12-13 åringer som holder på her på forumet, ville jeg sett dem som en større trussel for kvaliteten i innleggene Ellers er jeg enig i at det gjerne er mer snikk-snakk på dameforum enn på mer utpregede gutteforum, og at jenter gjerne vegrer seg litt mer for å uttale seg om ting enn det gutter gjør. Men det finnes unntak, jeg f.eks. elsker å skyte fra hoften fullstendig uavhengig av hvor mye dekning jeg har. Men det har vel noe med ego å gjøre. Men syns ikke man skal glemme at hw.no er mer enn bare PRS og OT-baren. Jeg inntrykk av at fotodelen av forumet har en ganske bra dameandel? Er vel en del jenter som spiller også, og i dyreforumet vil jeg tørre å påstå det er jenteovervekt. Jeg dro en Jim Carey der ja.Men som sagt så har jeg allerde gitt opp .Svarte bare på han over meg om hvordan jenter diskuterer. Har tideligere i tråden nevnt at jeg ikke bryr meg så mye om hva slags kjønn folk på forumet har så lenge det er hyggelige folk. Ganske enig at det blir litt kjipt med 13, 14 åringer her. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Jeg trekker kommentaren min.. Endret 5. februar 2008 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) er det bare meg eller føles denne tråden som bare en GIGANTISK pølsefest? Endret 5. februar 2008 av MrDarkey Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 er det bare meg eller føles denne tråden som bare en GIGANTISK pølsefest? Hva prater du om?.................................................Hvor er pølsene? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 er det bare meg eller føles denne tråden som bare en GIGANTISK pølsefest? Hva prater du om?.................................................Hvor er pølsene? .... vel trodde du fikk forklaringa nå.. bli tørr bak øra først! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) er det bare meg eller føles denne tråden som bare en GIGANTISK pølsefest? Øyh!! Har vi noen statistikk på kjønnsfordelingen her på forumet igrunn? Endret 5. februar 2008 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 er det bare meg eller føles denne tråden som bare en GIGANTISK pølsefest? Hva prater du om?.................................................Hvor er pølsene? .... vel trodde du fikk forklaringa nå.. bli tørr bak øra først! Jeg skjønte den da, bare tok det svært bokstavelig ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Årer kan kjøpes hos: Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Må nok prøve å verve noen jenter. Er dette en del av planen om at diskusjon.no skal få verdensherredømme? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva skal dere vel med flere jenter når dere har meg? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Liker signaturen din. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hva skal dere vel med flere jenter når dere har meg? blir vel strenkt talt som å si hva skal man med en dame når man kan gjøre seg selv fornøyd på egen hånd lol , some body stop meh! :!: Endret 5. februar 2008 av MrDarkey Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva skal dere vel med flere jenter når dere har meg? dessverre strekker ikke du til. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 vel det klippet av hu blondinen som skal skifte prosessor er vel en grunn til at ingen kvinne vil sette sin fot her inne Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Da døde denne tråden... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hva må til? Ny hovedkategori: Sko. You win! Men, som andre også sier, en "kvinnedel" av forumet (tenker da ikke bare på seksualitet delen og det) ville gjort underverker... Endret 6. februar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå