Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hva med å tilby et nytt skin noe a-la "Hardware.no Dynamisk Barbierosa"? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg føler at det er på tide å trekke frem et gammelt blogginnlegg fra meg: HW-babens syv skritt. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg tror det er ganske mange flere jenter/kvinner her enn dere tror, for eksempel right here (tro det eller ei). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 ( 0.2 pr dag / 0.00% Av forumets totale antall innlegg ) Aktiviteten din kan være en medvirkende årsak til at ingen har oppdaget din kvinnelighet, eller din person forøvrig. Hva skal til for¨å øke aktiviteten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hva skal til for¨å øke aktiviteten? Starte diskusjoner som engasjerer jenter/damer? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hva må til? Vi kan starte et forum hvor det lages tråder om en bruker som ikke den brukeren eller gjester kan se, så kan vi drive på med baksnakking av alle . (Det er i hvert fall slikt inntrykk jeg har av jenter, bare baksnakking ). Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Tror veldig mange jenter liker sånne "kosetråder". Der man kan poste et bilde eller tre, vise frem noe, og pludre litt. Eller det helt motsatte, flame hverandre inn i evigheten. Men det er jo ikke så festlig når man ikke kan være anonym Ei venninne av meg har bruker her, men hun er nesten aldri her. Grunnen hennes er at det er så stort at hun har ikke oversikten og føler hun går "glipp" av mye fordi hun ikke klarer å følge med på alt (nei, hun er ingen nettnoob). Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Det første som dukket opp i hodet mitt var "utveksling med Kvinneguiden", men når jeg tenker meg om, tror jeg ikke at det er nødvendig for deres del. (Henger sikkert ørten folk som er Dahle*5 der.) Endret 3. februar 2008 av Dradd Lenke til kommentar
AESU Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg tror det er ganske mange flere jenter/kvinner her enn dere tror, for eksempel right here (tro det eller ei). Og her hilsen ferskingen Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det er jo masse babes her på forumet Ananas Linn C Hanne Anette Smårips Eier Darkness Lars P De lager jo så mye sprell at vi ikke trenger fler Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Da må dere i så fall begynne med flere underforum rettet spesielt mot jenter. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Lars PFavoritt-baben min.. bor like i nabolaget her også Vill og vakker. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) De er da mange damer her da. Og de er her på ingen måte under særpremisser, men fordi de liker seg her og deler sine interesser med andre. Her er en video som plukket ut tilfeldig dialog fra RPP i fjor. Den var den siste i en serie snutter som omhandlet først og fremst forumets damer. Denne var imidlertid for alle. Plent med dames her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...t&id=193440 Endret 4. februar 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det er jo masse babes her på forumet Ananas Linn C Hanne Anette Smårips Eier Darkness Lars P De lager jo så mye sprell at vi ikke trenger fler Hvor er egentlig Anette? Har ikke sett henne på leeeeenge.... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvor er egentlig Anette? Har ikke sett henne på leeeeenge.... Jeg tror hun mistet internett når hun flyttet. Hun har ikke vært her på lenge nei... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Glemte jo Mirann VeroNica Juliess Og sikkert mange andre. Her kryr det av damer. I hundetråden florer de jo Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 For det første så er jeg litt usikker på hele utgangspunktet her? Trenger vi virkelig flere damer her, jeg mener... har det noe å si på kjønnet til folk? Så lenge det er konstruktive og hyggelige folk så driter i hvertfall jeg i kjønnet. Et poeng kan kanskje være at de av og til kan bringe inn perspektiv i diskusjoner som vi gutta ikke ser. Forøvrig, er det så få av dem? Jeg tror vi gjør en feil ved å anta at alle er gutter, kommer stadig vekk frem at en eller annen bruker er jente og alle blir like overasket hver gang. Man må ikke poste bilde i Recent Picture Post-tråden for å være jente. Jeg kjenner flere jenter som forsåvidt er inn på diskusjon.no(først og fremst humor), men som ikke er så aktiv. Når man tenker seg om så er det litt snodig, kvinner skal jo være så ekstremt sosiale vesener? Jeg tror det med å åpne for litt "chit chat" kan hjelpe litt, siden mange vil påstå at de er glad i snakk for snakkes skyld. (Gutter må ofte ha noe å snakke om, ellers så synes de det ikke er vits.) Jeg er uansett ekstremt skeptisk til å forandre på mye for å tilpasse oss jenter. Diskusjon har kvalitet(til en hvis grad i hvertfall), det er fordi det er (litt) integritet her. Det at det er mange jenter som er her og liker seg her er bevis på at det ikke bare er oss gutter som setter pris på hvordan det er. Så for å bruke et oppbrukt utrykk: "Don't sell out!". Uansett, tema som design(ikke bare webdesign og photoshop) er ting som jeg tror kunne trukket flere folk generelt. (Ikke bare kvinner, er jo gutter som også er interesserte i design.) Men som jeg sa, synes egentlig situasjonen her er helt grei. Og dessuten: de eneste som virkelig kommer med gode forslag er nok jentene selv. PS: Mener ikke å generalisere som i at alle kvinner/menn er sånn, beklager om jeg tråkket på noen tær. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Si meg; Hvorfor er det et "problem" at det ikke er nok damer ? Løsning; Få lagt ned Facebook, da har sikkert damene tid til å sosialisere seg "her inne" isteden. Antall mb plass til bilder må vel dog antagelig økes her inne... Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Valget er ditt, bildet til venstre eller høyre? Er ikke bestandig et slikt valg som er mest realistisk. Man kan også se det på denne måten Eller: Bildet til høyre eller venstre: Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Plent med dames her:https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...t&id=193440 lol^^ Skal det verves flere frøkner hit må det jo skaffes noen skikkelig nerder som har peil, vi trenger vel ikke flere attentionswhores som bare søpler rundt!? ...som meg:-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå