Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg liker denne tråden Den har damer og alt mulig Hirr hirr! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Her er hva jeg tror kan dra jenter fra Kvinneguiden... men jeg spør meg selv, er det sånne jenter dere vil ha? ;P Nei. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Kvinneguiden ass.. Det er ikke noe for meg hvertfall. Lenke til kommentar
aara Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 hei folkens! Jaja, det sies at en god latter forlenger livet! Tusen takk for at jeg nå får et langt liv! Det er en del her som tror at de "forstår" damer de er ikke så kompliserte da det kommer til stykket. Å du naive! haha... Det virker som om enkelte tror de er noen meget rare vesen som ikke kan ha mere enn tanker for moter, klær og sminke og baksnakking i hue. Vel ikke alle tilhører den kategorien, noen er faktisk mer seriøse enn flere mannfolk som jeg vet om. Det er vel slik at og det er en del damer/jenter her inne som leser i forumet og ikke ser vitsen i å skrive noe innlegg, jeg mener har man ikke noe fornuftig å komme med så kam man jo holde kjeft.. Ups! det gjelder vel ikke bare jenter det.. Forumet er jo mye til å spørre om ting og leser man igjennom det så finner man alltids svar vel det vanskelige er å skille ut pisspreiket fra gullkornet Ta det med ro det er nok flere jenter/damer her inne enn dere tror både i typer, alder og fasonger(!) Kanskje man kan si at jaktsesongen begynner å nærme seg slutten tross alt aara Lenke til kommentar
noll-koll Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Hei Er ny her og JENTE. Jeg registrerte meg her for å holde norske språket i gang. Er bosatt i utlandet. OBS! Kan derfor forekomme en del språkfeil! Så at dere efterlyste forslag for å få flere jenter til sajten. Mitt forslag er: Legg in flere kategorier som intreserer kvinner. For eksempel hjem&oppussing, strikkeoppskrifter, matlaging. Og kanskje en kategori for de "rosa" medlemmene Endret 22. mars 2008 av noll-koll Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Velkommen skal du være. Litt dødt her på en lørdagskveld, men Lenke til kommentar
noll-koll Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Velkommen skal du være. Litt dødt her på en lørdagskveld, men Takk for det. Ja, en lördagskveld.....Folk har kanskje et liv utenfor nettet. Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Velkommen skal du være. Litt dødt her på en lørdagskveld, men Takk for det. Ja, en lördagskveld.....Folk har kanskje et liv utenfor nettet. Ja, man skulle vel tro det. ^^ Noen har ikke det. :!: Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg er av dette berømte hunkjønnet, og denne posten gjør antakeligvis at jeg blir LITT mer aktiv enn jeg har vært Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg er av dette berømte hunkjønnet, og denne posten gjør antakeligvis at jeg blir LITT mer aktiv enn jeg har vært Innlegg: 0 Poster i Off topic (OT-Baren f.eks.) teller ikke på inleggstelleren. Men ja, du blir vel litt mer aktiv. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Innleggsteller-schminleggsteller. Jeg gjør et forsøk i alle fall Forsvinner så lett i dette forumet. Tror jeg må anskaffe en bedre oversiktsrutine eller noe. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ja Vi vil ha flere jenter/damer som brukere til vårt kjære forum. Geeks og nerder lukter ikke vondt på skjermen... Hva må til? Gode forslag tas imot med takk. Vi donerer en ekte HW T-skjorte© til den første personen som har vervet 10 jenter/damer som nyreg. brukere. Ingen juks, vi tar IP-sjekk.. Klokken starter fra og nå... Lykke til sier jeg bare.. :!: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Innleggsteller-schminleggsteller.Jeg gjør et forsøk i alle fall Forsvinner så lett i dette forumet. Tror jeg må anskaffe en bedre oversiktsrutine eller noe. Innlegg i off-topic-delen av forumet teller ikke på innleggstelleren, men du kan jo ta en titt i samfunnsforumet vårt, kanskje du finner noe som engasjerer deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå