Gå til innhold

Den store jente/damejakten er på gang.


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke helt hva du sette i fotoforum, men dette er vel noe i den duren? :innocent:

https://www.diskusjon.no/index.php?c=280

 

Hun mener sikkert mer et forum der jenter kan diskutere hvilken vinkel som får deg til å se minst feit ut, hvilke photoshop effekter som best skjuler kviser. Hvordan presse frem puppen samtidig som du tar bilde av deg selv i speilet på badet o.l. Deiligst.no diskusjonsforum. :fun:

Haha ;) Jeg kunne svart på noen av de spørsmålene da^^

 

Men, det er et underforum for fotoredigering der, og det er andre forum her for helse, mote, klær, ja, nesten alt mulig. Så det skulle vel egentlig ikke være noe problem ;)

Lenke til kommentar
Hw.no er jo ett forum hvor alle kan hente kunnskap, så hva har kjønn med det? Så hva damer vil vi ha her? De vil vil eller de vi vil snakke med? Antar at de vi vil snakke med allerede er her. Dessuten er forum.kvinneguiden.no ett sted man vil tro er mer likandes. Søsterside er det og.

Dette er ikek bare forum.hw.no lengre, det er diskusjon.no.

Lenke til kommentar
Jeg er selv jente og kan forsikre om at det er ekespsjonelt mange jenter som foretrekker geeks framfor tullegutter som ikke bruker hjernen sin til annet enn å komme på enda flere engelske/amerikanske uttrykk ;D

Er dessverre litt for ofte vanskelig å få til andre veien....

Lenke til kommentar

Et mer interaktivt system, mer av en "community". Mer omfattende profiler, ting som jenter/damer synes er mer interessant. Ikke fullt så "forum-aktig" selv om det i første rekke er et forum :)

Tenk litt facebook o.l.

Altså en overgang til et litt annerledes forum, tenk kreativt!

Lenke til kommentar
Et mer interaktivt system, mer av en "community". Mer omfattende profiler, ting som jenter/damer synes er mer interessant. Ikke fullt så "forum-aktig" selv om det i første rekke er et forum :)

Tenk litt facebook o.l.

Altså en overgang til et litt annerledes forum, tenk kreativt!

Neineinei. Vi skal ikke ha noe Facebook-Myspace-Nettby-spamme-så-mye-du-vil-om-alt-mulig-fjortis-tull-community, takk. Slikt har vi OT-baren, Sosialt og Lekeplassen til, så la oss vær så snill holde det der. Jeg for min del synes det er viktig å holde resten av forumet på et noenlunde seriøst nivå, ettersom det tross alt er slike ting Hardware-nettverket står for. Vi må ikke glemme hva som er intensjonen med forumet og nettverket.

 

;)

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

Morsom tråd. Jeg ønsker meg faktisk et diskusjonsforum som verken er for kvinne eller mannsdominert (les: enten bare hardware, bil osv eller bare sminke, klær osv).

 

Jeg er jente-nerd som savner litt likesinnende.. For meg ville et bra forum være et med spennende temaer og uten søplete brukere som bare ødelegger enhver saklig diskusjon, uansett hvilken kjønn som var i flertall.

Lenke til kommentar
Jeg er jente-nerd som savner litt likesinnende.. For meg ville et bra forum være et med spennende temaer og uten søplete brukere som bare ødelegger enhver saklig diskusjon, uansett hvilken kjønn som var i flertall.

Alltid folk som slenger inn piss, men det er jo det man har moderatorer for da(blant annet).

Lenke til kommentar
Morsom tråd. Jeg ønsker meg faktisk et diskusjonsforum som verken er for kvinne eller mannsdominert (les: enten bare hardware, bil osv eller bare sminke, klær osv).

 

Jeg er jente-nerd som savner litt likesinnende.. For meg ville et bra forum være et med spennende temaer og uten søplete brukere som bare ødelegger enhver saklig diskusjon, uansett hvilken kjønn som var i flertall.

Det er akkurat det jeg mener forumet er i dag, og håper det kan fortsette å være det; et forum med høy kvalitet og saklige og varierte emner, hvor man har mulighet til å være aktiv uavhengig av kjønn o.l. Men det er klart at når det er en del av et nettverk som Hardware-nettverket, vil og bør hovedessensen i kategoriene gå i samme retning som de tilhørende søstersidene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...