Turtlis Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Gud, det var bra jeg skrev en not der da!! hehe. hoho nå kom jeg faktisk over et dårlig bilde på nettby. Blond berte som lager trutmunn, strutter med puppene og ser 'uskyldig' ut. Jeg dør.. Jeg nekter å verve henne. Trenger nok ikke flere 'se på meg' folk her inne. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 nå ble jeg maks nysgjerrig... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 På hvem berta er? random profil. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 På hvem berta er?random profil. på bildet Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Bildet jeg og mente da Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Bildet jeg og mente da Men jeg ble ikke noe klokerer Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Surt`e Du får lage deg nettby og snoke. Fantastisk mange dårlige folk der inne. :rolf: (ja, jeg skrev rolf, ikke rofl. jeg mener smilyen burde bytte navn). Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Snoking er favorittaktiviteten min når jeg kjeder meg :!: tror jeg skal lage meg en snokeprofil Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Prøv deg å snok på min :!: Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Flytta ut fra Nettby idag, jeg. Har ikke vært inne der på 2 måneder, og når jeg sjekka i dag stod det i loggen: xxx har meldt seg inn i gruppa VI SOM LIKER TOMAT xxx har meldt seg inn i gruppa Vi sm kan lag mat!))))))))))))))))))))))))))))) xxx har meldt seg inn i gruppa 1000000000 medleememer så går jeg til Nordkaåpp xxx har meldt seg inn i gruppa Drekk såm fan i hælgn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxx har meldt seg inn i gruppa Vi som liker å sove xxx har meldt seg inn i gruppa Vi som liker å stå opp xxx har meldt seg inn i gruppa Vi som liker å like:PPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!)))))) xxx har meldt seg inn i gruppa VOLVO 240 E DN BSTE BILEN!!!!!!!! xxx har meldt seg inn i gruppa Drekk karsk så bli du barsk xxx har meldt seg inn i gruppa Meld deg inn her for gøy! xxx har meldt seg inn i gruppa Zmm mzmxmm m mxzmxmxmz mmxzmxmmz!!!!!!!!!!!!11!!!!!!! Ørgh! Dere som legger meg til som venn på Nettby, jeg tror ikke vi har de samme interessene, jeg! Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Nettby er spam, facebook er spam, og alt det andre er spam. Beste er å holde seg til ordentlige forum ^^, Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har en facebook konto, men bruker den aldri. Skjønner ikke helt det surre der jeg da. ..... sent you an invite til alt mulig slags drit. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Flytta ut fra Nettby idag, jeg. Har ikke vært inne der på 2 måneder, og når jeg sjekka i dag stod det i loggen:*snip* Skremmende å se hvor utbredt sms-språk og liknende slang har blitt. Om 20 år eksisterer det knapt spor av bokmål & sidemål. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Blitt mer og mer bruk av engelske ord også...Syntes vi skal droppe hele norsken og snakke engelsk alle mann. Lenke til kommentar
molly Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Nå skal jeg først og fremst innrømme at jeg -ikke- har lest 15 sider med tråd, men jeg tenkte at jeg kunne komme med det hyggelige tipset at å fremheve at diskusjon.no også inneholder fotoforum bør kunne hjelpe til på jenteregistreringen Vi er mange jenter som eier et kamera, og det er jo alltid nyttig å diskutere med andre mennesker for å lære mer (selvom jeg ikke riktig forstår hvorfor det er så viktig hva kjønnsammensetningen er på et diskusjonsforum på nett). m Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (selvom jeg ikke riktig forstår hvorfor det er så viktig hva kjønnsammensetningen er på et diskusjonsforum på nett). Enig. La de interesserte melde seg inn, og be de andre holde seg unna. Uavhengig av kjønn. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 har vi en ny SO tråd på gang her? sweet. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hva må til? Ny hovedkategori: Sko. og noen linker til div kjøpesentere og så klart glemmer man ikke en kategori for sminke da da kommer de med en gang vettu Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Nå skal jeg først og fremst innrømme at jeg -ikke- har lest 15 sider med tråd, men jeg tenkte at jeg kunne komme med det hyggelige tipset at å fremheve at diskusjon.no også inneholder fotoforum bør kunne hjelpe til på jenteregistreringen Vi er mange jenter som eier et kamera, og det er jo alltid nyttig å diskutere med andre mennesker for å lære mer (selvom jeg ikke riktig forstår hvorfor det er så viktig hva kjønnsammensetningen er på et diskusjonsforum på nett). m Vet ikke helt hva du sette i fotoforum, men dette er vel noe i den duren? https://www.diskusjon.no/index.php?c=280 Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Vet ikke helt hva du sette i fotoforum, men dette er vel noe i den duren? https://www.diskusjon.no/index.php?c=280 Hun mener sikkert mer et forum der jenter kan diskutere hvilken vinkel som får deg til å se minst feit ut, hvilke photoshop effekter som best skjuler kviser. Hvordan presse frem puppen samtidig som du tar bilde av deg selv i speilet på badet o.l. Deiligst.no diskusjonsforum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå