Gå til innhold

Den store jente/damejakten er på gang.

Jarmo

Anbefalte innlegg

Gud, det var bra jeg skrev en not der da!! hehe.

hoho nå kom jeg faktisk over et dårlig bilde på nettby. Blond berte som lager trutmunn, strutter med puppene og ser 'uskyldig' ut.

Jeg dør.. :rofl:

Jeg nekter å verve henne. Trenger nok ikke flere 'se på meg' folk her inne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flytta ut fra Nettby idag, jeg. Har ikke vært inne der på 2 måneder, og når jeg sjekka i dag stod det i loggen:

xxx har meldt seg inn i gruppa VI SOM LIKER TOMAT

xxx har meldt seg inn i gruppa Vi sm kan lag mat!:))))))))))))))))))))))))))))))

xxx har meldt seg inn i gruppa 1000000000 medleememer så går jeg til Nordkaåpp

xxx har meldt seg inn i gruppa Drekk såm fan i hælgn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxx har meldt seg inn i gruppa Vi som liker å sove

xxx har meldt seg inn i gruppa Vi som liker å stå opp

xxx har meldt seg inn i gruppa Vi som liker å like:PPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!))))))

xxx har meldt seg inn i gruppa VOLVO 240 E DN BSTE BILEN!!!!!!!!

xxx har meldt seg inn i gruppa Drekk karsk så bli du barsk

xxx har meldt seg inn i gruppa Meld deg inn her for gøy!

xxx har meldt seg inn i gruppa Zmm mzmxmm m mxzmxmxmz mmxzmxmmz!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!

Ørgh! Dere som legger meg til som venn på Nettby, jeg tror ikke vi har de samme interessene, jeg! :hmm:

Lenke til kommentar

Nå skal jeg først og fremst innrømme at jeg -ikke- har lest 15 sider med tråd, men jeg tenkte at jeg kunne komme med det hyggelige tipset at å fremheve at diskusjon.no også inneholder fotoforum bør kunne hjelpe til på jenteregistreringen :)

Vi er mange jenter som eier et kamera, og det er jo alltid nyttig å diskutere med andre mennesker for å lære mer :)

(selvom jeg ikke riktig forstår hvorfor det er så viktig hva kjønnsammensetningen er på et diskusjonsforum på nett).

m

Lenke til kommentar
Nå skal jeg først og fremst innrømme at jeg -ikke- har lest 15 sider med tråd, men jeg tenkte at jeg kunne komme med det hyggelige tipset at å fremheve at diskusjon.no også inneholder fotoforum bør kunne hjelpe til på jenteregistreringen :)

Vi er mange jenter som eier et kamera, og det er jo alltid nyttig å diskutere med andre mennesker for å lære mer :)

(selvom jeg ikke riktig forstår hvorfor det er så viktig hva kjønnsammensetningen er på et diskusjonsforum på nett).

m

Vet ikke helt hva du sette i fotoforum, men dette er vel noe i den duren? :innocent:

https://www.diskusjon.no/index.php?c=280

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hva du sette i fotoforum, men dette er vel noe i den duren? :innocent:

https://www.diskusjon.no/index.php?c=280

Hun mener sikkert mer et forum der jenter kan diskutere hvilken vinkel som får deg til å se minst feit ut, hvilke photoshop effekter som best skjuler kviser. Hvordan presse frem puppen samtidig som du tar bilde av deg selv i speilet på badet o.l. Deiligst.no diskusjonsforum. :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...