Bozzeye Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg kan få den som en snart-ett-årsmedlemsskap-premie. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Du er bare sjalu for at du ikke er i styret Nah ikke akkurat, men fortsatt for all del å tro på din kvinnelige intuisjon. Endret 25. februar 2008 av Dark Archon Lenke til kommentar
Innos Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Bruk av proxy er tillatt, ikke sant? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kan man skaffe seg HW T-shorte på andre måter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 For å få jenter hit? Lag et underforum om brunkrem og "hvordan farge seg platinablond!". Da kommer det vel en del. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 For å få jenter hit? Lag et underforum om brunkrem og "hvordan farge seg platinablond!". Da kommer det vel en del.Hva med de jentene som interesserer seg for gaming og politkk og ikke bruker brunkrem? :\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 For å få jenter hit? Lag et underforum om brunkrem og "hvordan farge seg platinablond!". Da kommer det vel en del.Hva med de jentene som interesserer seg for gaming og politkk og ikke bruker brunkrem? :\ De forumene finnes allerede? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 De forumene finnes allerede? Det jeg mente, hva med å få de jentene hit i stedet for brunkremsbimboer? -_-'Hvis vi vil ha den kan vi jo lage "Den store kjendissladdertråden". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvis man vil drive med diskusjon.no propaganda så må man jo forvente at det ikke er bare folk som er interessert som kommer inn. I så fall kan man bare lage tråder/poster med alle mulige ord i verden så alle kommer på diskusjon.no når de googler. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 De forumene finnes allerede? Det jeg mente, hva med å få de jentene hit i stedet for brunkremsbimboer? -_-'Hvis vi vil ha den kan vi jo lage "Den store kjendissladdertråden". Æsj.. for å være ærlig er jeg ikke så ivrig på å få random jenter hit. Mange jenter er så grunne og kjedelige , og da blir det bare bråk. Jeg trives her sammen med de få men koslige jentene som er her (kan faktisk overraske meg selv med å si at jeg liker alle de faste jentene som poster jevnlig omkring her) og de svette nerdene våre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Æsj.. for å være ærlig er jeg ikke så ivrig på å få random jenter hit. Mange jenter er så grunne og kjedelige , og da blir det bare bråk. Jeg trives her sammen med de få men koslige jentene som er her (kan faktisk overraske meg selv med å si at jeg liker alle de faste jentene som poster jevnlig omkring her) og de svette nerdene våre Jeg liker deg og. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg vil heller ikke ha random jenter hit, men jeg kunne tenkt meg noen flere damer litt opp i tjueårene her. Virker ikke som det er så mange av dem, uten at jeg skal påstå å ha noen peiling. *Sjekke stalker-veggen med alle bildene fra RPP* Nei, det virker ikke som det er så mange damer oppi tjueårene her nei. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg er!!! Men jeg ser litt ung ut kanskje Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 *host, snart 23 her*. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Neida L_C, du ser skikkelig gammel ut, ta det med ro. (Ich bin kødding, nicht bite mich hoden auf, danke lol?) Da var det altså to aktive, men det er da ikke nok. Jeg kan jo ikke spørre kun dere to om hemmelige og merkelige kvinnelige aktiviteter hver gang jeg lurer. (Ja, det ER noe som foregår i kulissene hos damene). Det blir jo som om James Bond kun sitter og snakker med Moneypenny (ingen sammenligning forøvrig) gjennom hele filmen. Det var en temmelig rar sammenligning. Jeg tror jeg slutter å skrive nå, og går og henter posten jeg. Tharos out. Of pills. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tharos, for et søtt navn. Nesten litt likt mitt Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hehe bra, for brukeren ser ut som en huleboer, så jeg har da i alle fall noen sympatiske trekk. Kanskje jeg burde søke om å få det som mellomnavn? Det blir enten det, eller Krueger. Og ånn tåppikk: Hvordan skal man få vervet damer hit, når dem har Blink, Nettby og Feisbukk å bruke som sladderformidler? Ikke er det mange muligheter for å legge ut bilder av typen "meg-og-shæreste-nubbelubbelubb" her heller. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg stemmer for Tharos -- Kan jo lage et eget gallerirom da vet du, som de kan legge ut bilder av seg selv, lizm! Jeg stemmer for det, så jeg og legge ut driitmange bilder av meg selv og dere kommentere hvor fin jeg er. Og så svarer jeg 'tjihi takk :* '. not. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 :!: Haha, jeg trodde på deg helt til "not"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå