Gå til innhold

Den store jente/damejakten er på gang.

Jarmo

Anbefalte innlegg

Det henger igjen fra når dette var et hardware-forum. Det må dere være enig i at er et nerdested.

Totalt enig.... På Hardware opererer nerdene i flokker..... her på diskusjon.no holder de en til dels lav profil :whistle:

Den lave profilen skyldes sikkert at her må de forholde seg til andre ting enn overklokking etc....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Definisjon av Nerd på wikipedia, link her.

Kan ikke helt stole på wikipedia, har sett at det har vært masse feil der.

Definisjonen er fortsatt ikke feil.

Uansett, kall det hva du vil - 'nerd' er ikke noe negativt i mine øyne.

Men virker som at de som blir kalt Nerd på Forumet her, har på en slags måte en status :p

Å bli kalt 'nerd' blandt nerder vil jeg si er ganske status ja :-)

Endret av jocke
Lenke til kommentar
Har noen fått denne s10lige T-skjorta enda? er det fortsatt håp?:p

Lurer jeg også på.

Definisjon av Nerd på wikipedia, link her.

Kan ikke helt stole på wikipedia, har sett at det har vært masse feil der.

Definisjonen er fortsatt ikke feil.

Uansett, kall det hva du vil - 'nerd' er ikke noe negativt i mine øyne.

Jeg tar det som et komplemang å bli kalt nerd.

Lenke til kommentar

Jente her. Jeg ble medlem for litt sia.. Er med på et annet lite forum med bare jenter, og har vært det i mange år.. Så liker forum og er ganske vant til å bruke dem :) Men har alltid trodd dette forumet bare handler om data og sånt. Fant ut for litt siden at det er (mange) fler kategorier, og f.eks. den samliv-delen er litt interessant å lese, siden det er flest gutter som er her inne. (kan jo være noe å lære? :p)

Dessuten fikk jeg jo mange svar på tråden jeg lagde om rødt hår.. :D Fint forum å bruke for å få gutters synspunkter :p Er usikker på om det er "sånne" brukere dere vil ha her da, men..

Endret av Kirby
Lenke til kommentar
Jente her. Jeg ble medlem for litt sia.. Er med på et annet lite forum med bare jenter, og har vært det i mange år.. Så liker forum og er ganske vant til å bruke dem :) Men har alltid trodd dette forumet bare handler om data og sånt. Fant ut for litt siden at det er (mange) fler kategorier, og f.eks. den samliv-delen er litt interessant å lese, siden det er flest gutter som er her inne. (kan jo være noe å lære? :p)

Dessuten fikk jeg jo mange svar på tråden jeg lagde om rødt hår.. :D Fint forum å bruke for å få gutters synspunkter :p Er usikker på om det er "sånne" brukere dere vil ha her da, men..

Med "sånne" så mener du rødhåra?

Lenke til kommentar

Med "sånne" så mener du rødhåra?

Uhm nei :p Mener "sånne" som ikke bruker de delene av forumet som forumet _egentlig_ er laget for, hvis jeg ikke har misforstått.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Teller det at jeg er jente og har vervet meg selv?

Hva mener du?

:)

Jeg mener: får jeg poeng selv om jeg er jente og selv om jeg har vervet meg selv(dvs. at jeg ble medlem på eget initiativ)?

Nei!

Lenke til kommentar
Teller det at jeg er jente og har vervet meg selv?

Hva mener du?

:)

Jeg mener: får jeg poeng selv om jeg er jente og selv om jeg har vervet meg selv(dvs. at jeg ble medlem på eget initiativ)?

Nei!

*sukk* Neivel. Jeg har lyst på sånn t-skjorte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...