villhoppe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det henger igjen fra når dette var et hardware-forum. Det må dere være enig i at er et nerdested. Totalt enig.... På Hardware opererer nerdene i flokker..... her på diskusjon.no holder de en til dels lav profil Den lave profilen skyldes sikkert at her må de forholde seg til andre ting enn overklokking etc.... Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Har noen fått denne s10lige T-skjorta enda? er det fortsatt håp? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Definisjon av Nerd på wikipedia, link her.Kan ikke helt stole på wikipedia, har sett at det har vært masse feil der. Definisjonen er fortsatt ikke feil. Uansett, kall det hva du vil - 'nerd' er ikke noe negativt i mine øyne. Men virker som at de som blir kalt Nerd på Forumet her, har på en slags måte en status Å bli kalt 'nerd' blandt nerder vil jeg si er ganske status ja :-) Endret 22. februar 2008 av jocke Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har noen fått denne s10lige T-skjorta enda? er det fortsatt håp? Lurer jeg også på. Definisjon av Nerd på wikipedia, link her.Kan ikke helt stole på wikipedia, har sett at det har vært masse feil der. Definisjonen er fortsatt ikke feil. Uansett, kall det hva du vil - 'nerd' er ikke noe negativt i mine øyne. Jeg tar det som et komplemang å bli kalt nerd. Lenke til kommentar
Kirby Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Jente her. Jeg ble medlem for litt sia.. Er med på et annet lite forum med bare jenter, og har vært det i mange år.. Så liker forum og er ganske vant til å bruke dem Men har alltid trodd dette forumet bare handler om data og sånt. Fant ut for litt siden at det er (mange) fler kategorier, og f.eks. den samliv-delen er litt interessant å lese, siden det er flest gutter som er her inne. (kan jo være noe å lære? ) Dessuten fikk jeg jo mange svar på tråden jeg lagde om rødt hår.. Fint forum å bruke for å få gutters synspunkter Er usikker på om det er "sånne" brukere dere vil ha her da, men.. Endret 24. februar 2008 av Kirby Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jente her. Jeg ble medlem for litt sia.. Er med på et annet lite forum med bare jenter, og har vært det i mange år.. Så liker forum og er ganske vant til å bruke dem Men har alltid trodd dette forumet bare handler om data og sånt. Fant ut for litt siden at det er (mange) fler kategorier, og f.eks. den samliv-delen er litt interessant å lese, siden det er flest gutter som er her inne. (kan jo være noe å lære? ) Dessuten fikk jeg jo mange svar på tråden jeg lagde om rødt hår.. Fint forum å bruke for å få gutters synspunkter Er usikker på om det er "sånne" brukere dere vil ha her da, men.. Med "sånne" så mener du rødhåra? Lenke til kommentar
Avaldia Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Teller det at jeg er jente og har vervet meg selv? Lenke til kommentar
Kirby Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jente her. Jeg ble medlem for litt sia.. Er med på et annet lite forum med bare jenter, og har vært det i mange år.. Så liker forum og er ganske vant til å bruke dem Men har alltid trodd dette forumet bare handler om data og sånt. Fant ut for litt siden at det er (mange) fler kategorier, og f.eks. den samliv-delen er litt interessant å lese, siden det er flest gutter som er her inne. (kan jo være noe å lære? ) Dessuten fikk jeg jo mange svar på tråden jeg lagde om rødt hår.. Fint forum å bruke for å få gutters synspunkter Er usikker på om det er "sånne" brukere dere vil ha her da, men.. Med "sånne" så mener du rødhåra? Uhm nei Mener "sånne" som ikke bruker de delene av forumet som forumet _egentlig_ er laget for, hvis jeg ikke har misforstått. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Teller det at jeg er jente og har vervet meg selv? Hva mener du? Endret 24. februar 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Avaldia Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Teller det at jeg er jente og har vervet meg selv? Hva mener du? Jeg mener: får jeg poeng selv om jeg er jente og selv om jeg har vervet meg selv(dvs. at jeg ble medlem på eget initiativ)? Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Tje, hvorfor ikke? Men, hvordan kan dere være sikre på at de som blir vervet faktsik er jenter? Kan hende noen verver 10 gutter, som bare sier de er jenter. Tenk om noen bare MÅ ha den skjorta! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Teller det at jeg er jente og har vervet meg selv? Hva mener du? Jeg mener: får jeg poeng selv om jeg er jente og selv om jeg har vervet meg selv(dvs. at jeg ble medlem på eget initiativ)? Nei! Lenke til kommentar
Avaldia Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Teller det at jeg er jente og har vervet meg selv? Hva mener du? Jeg mener: får jeg poeng selv om jeg er jente og selv om jeg har vervet meg selv(dvs. at jeg ble medlem på eget initiativ)? Nei! *sukk* Neivel. Jeg har lyst på sånn t-skjorte. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Er det bare meg eller kan vi konkludere med at "jakten" har hatt en viss suksess? Har vi noen tall på hvor mange jente/damebrukere vi har fått? sånn ca... Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg vil ha t-skjorte! Kan vi ikke bare gi ut et par gratis? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg vil ha t-skjorte! Kan vi ikke bare gi ut et par gratis? Viss du med "gratis" mener sugeturer til hele forumstyret, sure. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Jeg vil ha t-skjorte! Kan vi ikke bare gi ut et par gratis? Joda, har noen til overs, gi meg en godt begrunnet søknad så er skjorten din, helt gratis... Endret 24. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg vil ha t-skjorte! Kan vi ikke bare gi ut et par gratis? Viss du med "gratis" mener sugeturer til hele forumstyret, sure. Du er bare sjalu for at du ikke er i styret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå