Gå til innhold

Den store jente/damejakten er på gang.


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blei jo akkurat medlem, og nå føler jeg meg litt skremt her.. hehe :p "PM's"?

Antar at det står for Privat Melding/Private Message siden det er å sende som en liten e-post fra bruker til bruker. Så slipper ting som ikke skal ut å komme ut for alle. Ikke noe å være redd for. Dette er en god side hvor du sikkert finner deg et sted hvor du kan poste gode argumenter. Ellers så har vi jo alltids Off-Topic delen hvor vi er nå :thumbup:

Lenke til kommentar
Definer en hva ordet nerd betyr. Virker som nesten alle som leser forumet her blir stemplet som en/ei nerd.. Jaja.. Kanskje jeg er nerd? Eller... Hm... Hvem vet? kanskje jeg er ei superhot nerdejente..

Jeg ble på ungdomsskolen stemplet som nerd fordi jeg satt på dataen og spilte. Ser ikke på meg selv som nerd, men informasjons søker :innocent: Det var et pent ord på det :)

Lenke til kommentar
blei jo akkurat medlem, og nå føler jeg meg litt skremt her.. hehe :p "PM's"?

Antar at det står for Privat Melding/Private Message siden det er å sende som en liten e-post fra bruker til bruker. Så slipper ting som ikke skal ut å komme ut for alle. Ikke noe å være redd for. Dette er en god side hvor du sikkert finner deg et sted hvor du kan poste gode argumenter. Ellers så har vi jo alltids Off-Topic delen hvor vi er nå :thumbup:

 

aha, ja men da skjønner jeg ;) hehe.. kan vel ikke helt ærlig si jeg ser på diskusjon/forum sider som et nerde sted, men..

Lenke til kommentar
Definer en hva ordet nerd betyr. Virker som nesten alle som leser forumet her blir stemplet som en/ei nerd.. Jaja.. Kanskje jeg er nerd? Eller... Hm... Hvem vet? kanskje jeg er ei superhot nerdejente..

Nerd is a term often bearing a derogatory connotation or stereotype, that refers to a person who passionately pursues intellectual activities, esoteric knowledge, or other obscure interests that are age inappropriate.

 

Høres ikkje så ille ut etter min mening...

Lenke til kommentar
Definer en hva ordet nerd betyr. Virker som nesten alle som leser forumet her blir stemplet som en/ei nerd.. Jaja.. Kanskje jeg er nerd? Eller... Hm... Hvem vet? kanskje jeg er ei superhot nerdejente..

Nerd is a term often bearing a derogatory connotation or stereotype, that refers to a person who passionately pursues intellectual activities, esoteric knowledge, or other obscure interests that are age inappropriate.

 

Høres ikkje så ille ut etter min mening...

 

Definisjon av Nerd på wikipedia, link her.

Kan ikke helt stole på wikipedia, har sett at det har vært masse feil der.

 

Men virker som at de som blir kalt Nerd på Forumet her, har på en slags måte en status :p

 

EDIT:

Likte at de hadde Bill Gates som et eksempel på en Nerd! :p

Endret av Adda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...