Gå til innhold

Den store jente/damejakten er på gang.


Jarmo

Anbefalte innlegg

Damene har jo gravid.no, mensen.no, pms.no. vondtihodet.no, ikkeiform.no, jegrydder.no, jegsierjamenmenernei.no, jegsierneimenmenerja.no, duerlatselvomdugjøraltformeg.no

 

Lulz.

 

Ellers kan jeg opplyse om at, basert på en liten rundspørring blant de i min omgangskrets som er noenlunde kvinnelige (og på min alder), at de gjerne lurker på forumet både titt og ofte - men ikke har noe ønske om å poste.

 

... Uten at jeg helt forstod hvorfor. Jeg pleier stort sett å lurke selv, men jeg registrerer meg gjerne asap, slik at jeg i alle fall har muligheten til å poste, hvis det dukker opp noe hvor jeg kan bidra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forbasket nerdepingle! :p

 

Her utfordres du av en pike, ja, jeg sa faktisk pike, og det av typen som puster, altså en slik en du slipper og puste opp!? Hva tilbyr så du? Jo, det du tilbyr er å be henne hjem for å se hvordan det tar seg ut å ligge under tastaturet. Skjerp deg gutt!!

 

;)

 

Så du mener at jeg burde invitere henne hjem så jeg kan gå grundig til verks og vise hva slags verdier dette forumet egentlig står for? :p

Lenke til kommentar

Hvilken del av diskusjon.no er det man vil rekrutere damer til? OT? Mote? Programmering? Mobil? Hva som helst? Bryr det deg om du diskutuerer databaser eller mobiltelefoner med damer?

Jeg har vært mer eller mindre aktiv på det som var hw.no, nå diskusjon.no i snart 4 år. Et par ganger har jeg stusset litt på respons jeg har fått på poster. Tror det kun har skjedd i mote-forumet, så jeg har ikke brydd meg skrekkelig mye om det. Ellers har min kvinnelighet ikke vært særlig viktig for de jeg har kommunisert med, tror jeg. Hadde jeg postet mer på OT-trådene, så hadde det kanskje vært en større issue. I don't know.

 

Ang. kvinneguiden: Jeg har vært medlem der siden oppstart omtrent. Jeg tror det er forskjellige publikum på diskusjon.no og kvinneguiden, og dermed så er det ikke så lett å hente masse jenter derfra. En del av underforumene hadde kanskje blitt bedre og mer interessante med større kjønnsblanding, men underforum som "Prøvere og ufrivillig barnløse" og "Graviditet" hadde vel mistet mye av sin funksjon.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Forbasket nerdepingle! :p

 

Her utfordres du av en pike, ja, jeg sa faktisk pike, og det av typen som puster, altså en slik en du slipper og puste opp!? Hva tilbyr så du? Jo, det du tilbyr er å be henne hjem for å se hvordan det tar seg ut å ligge under tastaturet. Skjerp deg gutt!!

 

;)

 

Så du mener at jeg burde invitere henne hjem så jeg kan gå grundig til verks og vise hva slags verdier dette forumet egentlig står for? :p

 

 

Nja, du må det så gjerne vise hva du er god for, og kanskje fortelle oss hvordan det gikk ... ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er viktig at man få flere jenter inn hit, for uansett hva folk her sier så er vi to kjønn på denne planeten og jenter og gutter tenker forskjellig og har forskjellig egenskaper.. Vi er alle individer selvsagt, men "a womans touch" hadde ikke skadet.. Akkurat som at gutte brukere på et typisk kvinneforum ikke skader..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Alt har en ende men pølsa har to. :fun:

 

godt visdomsord der :fun:

Skulle ta den videre men fant ingenting som rimet på pølse

 

Godt å se at kjære oivind lever! :thumbup:

 

Slenger med at Emil Hegle Svendsen har noe stort på gang. Ja, jeg hadde visst ikke tid til å finne riktig tråd, så da kommer idrettsidiotiet til oppkast akkurat her ... :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Alt har en ende men pølsa har to. :fun:

 

godt visdomsord der :fun:

Skulle ta den videre men fant ingenting som rimet på pølse

 

Har du forresten hørt om mannen som var så lei av fisk at han hadde kjøttkaker i akvartiet sitt?

 

:cool:

Lenke til kommentar

Et annet aspekt i hele forumet er jo den figuren som kommer foran nicket her. Det ser jo unektelig ut som en mannlig nerd. Man burde kunne velge - eller: om man definerte seg som hunkjønn - så fikk man en figur som passet.

 

Forslaget går ut på at man har to figurer. Den nåværende for gutter/menn, og en for oss jenter/damer : )

 

Nå er det bare fritt fram for alle å misforstå :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
For oss dametøtter som er ute etter menn er jo hardware.no en meeeeegaplass!! :love:

 

Sier du det? Man kunne vel få innovertiss av brukernavnet ditt da, fortrinnsvis hvis man har noen slags tiss da ...  :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...