Jarmo Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Ja Vi vil ha flere jenter/damer som brukere til vårt kjære forum. Geeks og nerder lukter ikke vondt på skjermen... Hva må til? Gode forslag tas imot med takk. Vi donerer en ekte HW T-skjorte© til den første personen som har vervet 10 jenter/damer som nyreg. brukere. Ingen juks, vi tar IP-sjekk.. Klokken starter fra og nå... Endret 2. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Teller brukere vi tidligere har 'vervet'? I tilfelle begynner jeg på 2. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Har kommet en del aktive jenter den siste stunden da. Kan ikke huske det var så mange når jeg ble medlem her. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 veit ikke om dette er et godt tips, Men det går jo ann å fremheve mere med mote, kjendiser OSV. Enn skjermkort, prosessorer og spill. For det er ganske mye "nerde" annonser her (ikke at det er noe negativt). må bare få sagt at diskusjon er en bra side. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Teller brukere vi tidligere har 'vervet'? I tilfelle begynner jeg på 2. Fra og med denne kvelden, tiden fra første posten teller... må bare få sagt at diskusjon er en bra side Ja, flere slike brukere som du, de trenger vi også.. Endret 2. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Teller brukere vi tidligere har 'vervet'? I tilfelle begynner jeg på 2. Eg også! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det største problemet er vel at Kvinneguiden insisterer på å ha et eget, avgrenset forum? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Det største problemet er vel at Kvinneguiden insisterer på å ha et eget, avgrenset forum? Har kun et svar til deg... Endret 2. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Men om vi hacker kvinneguiden, vert dei pressa over til oss? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Men om vi hacker kvinneguiden, vert dei pressa over til oss? Internettet er stort, vi har plass til alle sammen.. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Hvorfor? Vervekampanje for å finne damer til Nerdenes Hjem? Endret 2. februar 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Hvorfor? Vervekampanje for å finne damer til Nerdenes Hjem? Leste siggen din.. Uten Linux, ingen Wikipedia, Google, IMDB eller YouTube og damer... Endret 2. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kan de som allerede er registrerte jenter her inne få premie også? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Valget er ditt, bildet til venstre eller høyre? Endret 2. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Start med å lage en kvinneside. Basert på mote, sminke og slike kvinnelige ting. På lik linje som f.eks HW.no, Gamer.no, osv. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Jeg er skuffet over Øivind Dahle, hadde ventet å få inn en navneliste innen halve time... Endret 2. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Såeh, nå har jeg anbefalt diskusjon.no til et par venninner, og de skal til å lage til brukerkonto, hvordan kan det da bevises at jeg har vervet dem? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Såeh, nå har jeg anbefalt diskusjon.no til et par venninner, og de skal til å lage til brukerkonto, hvordan kan det da bevises at jeg har vervet dem? Du sender en liste til meg, på PM. Med nicknames til vedkommende.. Endret 3. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Vel. Får vel vise frem fotodelen til en del jenter på MK-linjen så skal du se at det ramler inn med kvinner. ...forhåpentlig. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 ser ut til at jeg får henge opp Diskusjon.no bannere på skolen da... HW T-Skorte mine precious... mine only mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå