aspic Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) einig <navn på person> dessutan sparar eg masse tid på å ikkje gå rundt og kjøpe underbukser sjølve! edi: skriefeil Eg synes berre det var litt vittig at guten hadde prøvd å rette sin eigen post for skrivefeil, men samstundes innførte to nye. Endret 4. februar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Eg er ikkje leiar for Norsk språkråd. Så mi rettskriving er nok ikkje ein av dei beste. Eg prøve å kontrollera meg, men eg ende alltid opp med å skriva litt bokmål og nynorsk saman. Sjølv like eg nynorsk, men er født opp med bokmål. Kluss blir det alltid. Eg er sikker på at eg har skreve mye feil i disse orda eg har klart å produsert. Eg er ikkje god i norsk. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Sjølv like eg nynorsk, men er født opp med bokmål. Aner vi et aldri så lite gullkorn? Endret 4. februar 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har nokon misforstått ordet anonym? Snapback førte til det opprinnelege innlegget og første svarer presterte å skrive fullt nick. Ein bunke innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Eg likar ikkje at "gullkorn" trådane mine blir angrepet av andre folk som skal lage gullkorn ut av dei opprinnlege innlegga i dei Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Sinnsvakt dårlig gullkorn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå