Redrev Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) hei hei Jeg skal bygge en ny pc men var usikker på hvilken komponenter jeg skulle velge, så jeg spurte litt rundt også ble jeg sendt hit til dere pro`s Pc`en skal brukes til spilling, spill som er ute nå, men vil også at pc`en skal dra kommende spill, (kan godt tenke meg å oppgradere men ikke før om 6 mnd eller mer) har aldri vært borti overclocking så tviler på at det vil bli akktuelt i fremtiden. jeg har skjerm, mus og tastatur (kan hende jeg kjøper nytt tastatur og, vist noen har noen bra forslag, men er ikke det jeg bryr meg mest om nå, så jeg trenger et kabbinett og alt som skal inni det ) Vil helst ha minimum 500gb lagringsplass (kan også invistere i en raptordisk (150gb) til OSen, vist det er verdt det) Har ingen spesielle ønsker angående skjermkort men har hørt mye bra om 8800gts. Også lurte jeg på om det lønner seg å invistere i et Aegia PhysX kort, er ikke mange spill som støtter dette nå men kommer vel i fremtiden. 2gb ram er vel nok, nå men vil det holde fremover ? eller er det like greit å handle et 4gb me en gang? Pris grense på rundt en 15k var det noe mer info jeg har glemt nå? (første gang jeg skal handler pc deler så vet ikke om det er noe mere dere trenger svar på) Takk på forhånd for alle svar! Endret 2. februar 2008 av Redrev Lenke til kommentar
Inge90 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hva med denne? http://www.komplett.no/k/config.aspx Lenke til kommentar
meeg Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Mange i samme situasjon: PC til rundt 15.000 Ellers får du en god ferdigbygget maskin her: NetShop PC 08 Komplett PC - Februar Skjerm kan seff trekkes fra. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Kansje noe slikt? Aner ikke hvilket hovedkort så tok ikke det med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå