Carman Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 det er "fakta" i følge www.*********.org... ang. Volvo 240... Volvo 240 er en sykkel på 4 hjul som er kjent for å bli dyttet opp bakker og framover gatene. Volvo 240`n ble oppfunnet av Glenn Hansen. "Bilen" ble lagd fordi det var mange fattig mennesker som ville eie noe som lignet en bil. Volvo 240 er ikke den mest populære knulle maskinen, fordi det raser sammen under prosessen. Folk kjøper volvo 240 fordi de har lyst på følelsen at de eier noe. Mange folk som kjøper dette blir til en relgion som heter "ræggere". Volvo 240 er en billig "bil" som kan kjøpes med turbo. Da setter man inn tråpedaler i baksetet og setter en utlending i bagasje rommet med styre og tråpedaler. Turboen går altså kunn fortere når det sitter noen i baksete å hjelper til å trå... Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 fyyyyy faen.. det du skrev akkurat der, må bare være det beste jeg ever har sett.. lenge lever deg :!: Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 * Black Mans Wagon * Big Money Wasted * Bring Me Women * Bought My Wife * Bang My Wife * Big Mexican Women * Bought My Wife * Barske Mexikanske W.bush Glemte "Black Mans Willy" Lenke til kommentar
Siege Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) * Black Mans Wagon * Big Money Wasted * Bring Me Women * Bought My Wife * Bang My Wife * Big Mexican Women * Bought My Wife * Barske Mexikanske W.bush Black Mans Willy er den beste Endret 5. februar 2008 av Siege Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hadde faktisk ikke peiling på at det var så vanskelig å buker fks. "google.com"... sliter du med en fobi? du kan søke etter psykolog på "sesam.no"..eller er det like vanskelig? bare kødder litt med deg men jeg syntes at denne var litt drøy.. Mvh. 2ball(s) Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 tja.. å søke på BMW er jo dritt lett.. eller noe annet, men finne ut hva det betyr så viste jeg ikke det, så hva trur du søkeordet ville du tru jeg ville ha fått treff på akkurat det ? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hah, google er jo bare genialt da, den funksjonen der har jeg aldri visst om før nå. Den kan jo brukes til alt mulig, omregning av valuta og alt mulig. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg