tranzer Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei! Dere må ha meg unskyld hvis jeg ikke har sett om det er noen andre sånne tråder.. men jeg spørr jeg er så J*****G nysjerrig på hva BMW står for.. alle jeg spørr kommer med det samme svaret som dette: veit ikke Så jeg lurte på om noen av dere veit hva det betyr? Helst seriøse Svar.. MVH: tranzer Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Bayerische Motoren Werke Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Bayerische Motoren Werke. Lenke til kommentar
Ford Fairlane Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei! jeg lurte på om noen av dere veit hva det betyr? Helst seriøse Svar.. MVH: tranzer Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft (BMW AG) Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 haha lol.. seriøst^^ takker gutta. setter pris på detta Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Prøv denne neste gang. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 ja og der kommer det masse info om akkurat hva BMW står for^^ Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 hahahaa NEI iaffal ikke det.. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Bare Møkka Wogn er det vel? Endret 2. februar 2008 av Konnis Lenke til kommentar
Dibben Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Bayerske Makk Werke... Lenke til kommentar
Golito Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) ja og der kommer det masse info om akkurat hva BMW står for^^ Det er vel noe sånn som det første som står@wikipedia... Endret 2. februar 2008 av Golito Lenke til kommentar
Carman Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 * Black Mans Wagon * Big Money Wasted * Bring Me Women * Bought My Wife * Bang My Wife * Big Mexican Women * Bought My Wife * Barske Mexikanske W.bush Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 hahahaha XD lol.. hva med noe volvo 240 da?? ikke noe køddenavn der eller Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 hahahaha XD lol.. hva med noe volvo 240 da?? ikke noe køddenavn der eller Epa traktor Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 * Black Mans Wagon * Big Money Wasted * Bring Me Women * Bought My Wife * Bang My Wife * Big Mexican Women * Bought My Wife * Barske Mexikanske W.bush Tlfører Break My Window/s Lenke til kommentar
Dibben Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 volvo 240=svensk panservogn...Har hatt endel av di ,ja... Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 en del det ruller sånne for hver 5 sek her jo Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Klassiker det. Fjøsmekka 240 med lettmetallvinge som er høyere enn bilen, 15 subber i bagasjerommet som vrenger noe helt sinnsykt, og ikke minst 50 wounderbaum og rosa terninger i speilet. * Black Mans Wagon* Big Money Wasted * Bring Me Women * Bought My Wife * Bang My Wife * Big Mexican Women * Bought My Wife * Barske Mexikanske W.bush Misunnelig eller? Jeg tar i alle fall alle slike kommentarer med et stort smil, for jeg vet akkurat hvorfor folk som deg spyr ut slike kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg