hevih Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Har sett at det skulle komme eksterne skjermkort til laptoper, men noen som vet om de er til salg i norge og hvilke modeller man får? vet Nvidia har sluppet et gf 7600gt, men har heller ikke sett noen til dette :S Hevihlotion^^, Endret 3. februar 2008 av hevih Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 du tenker på Asus XG station, og dette er såvidt jeg vet ikke kommet i salg noen plass i verden enda (selv om det skulle komme i mai i fjor). Forøvrig bør du endre emnetittelen din. Da jeg så emnetittelen i trådlista tenkte jeg at du skulle annonsere at disse endelig var kommet i salg. I det minste endre utropstegnet til ett spørsmålstegn. Lenke til kommentar
hevih Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Var en slik jeg tenkte på ja... håper disse kommer med 8800GTS/GTX! Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Var en slik jeg tenkte på ja...håper disse kommer med 8800GTS/GTX! Kult ! Vil det passe til hvem som helt bærebare ? hvor skal du liksom sette den henn ? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det plugges inn i Expresscard-porten og fungerer dermed bare på bærbare med en Expresscard-port (antageligvis Expresscard/54). Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det plugges inn i Expresscard-porten og fungerer dermed bare på bærbare med en Expresscard-port (antageligvis Expresscard/54). , Ok er jo ikke så mange pc med det da ? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) de fleste bærbare PC-er solgt etter 2005 er utstyrt med Expresscard-port. Endret 3. februar 2008 av ventle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå