kremt Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Nå var det jo en stor undersøkelse for 1 år siden, og der kom BMW eiere på første plass når det kom til hvor viktig det var å "vise frem bilen i gata" Sier vel en del om Beemer eiere... Tja, vet ikke helt hva jeg skal si? Er jo mange som kaller det penisforlenger, men det kan nå like godt være på grunn av at de er misunnelige. Lenke til kommentar
Alfaromeo Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Nå var det jo en stor undersøkelse for 1 år siden, og der kom BMW eiere på første plass når det kom til hvor viktig det var å "vise frem bilen i gata" Sier vel en del om Beemer eiere... Tja, vet ikke helt hva jeg skal si? Er jo mange som kaller det penisforlenger, men det kan nå like godt være på grunn av at de er misunnelige. Hvem er misunnelige? De BMW eierene som svarte det var viktig for dem ved valg av bil å vise den frem i gata? Eller er det de som ler av disse avdanka "rånene" som er misunnelige? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Folk som velger bil ut ifra hva andre måtte synes må ha ganske lavt selvbilde. Jeg velger bil ut ifra egne behov, og det bryr meg midt i ryggen hva naboen måtte mene om mitt bilvalg. Lenke til kommentar
Alfaromeo Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Folk som velger bil ut ifra hva andre måtte synes må ha ganske lavt selvbilde. Jeg velger bil ut ifra egne behov, og det bryr meg midt i ryggen hva naboen måtte mene om mitt bilvalg. ja enten det eller stort markeringsbehov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå