vbjornevik Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei. Nå som våren nærmer seg, har tankene på båten kommet fort. Jeg tenker på å montere 2 stk. basshøyttalere inni styrekonsollen. Selve monteringen tror jeg vil gå greit, men jeg finner ikke ut hvor basshøyttalere til båt selges. Derfor lurer jeg på om noen her vet om noen steder de selger det, og om folket har noen anbefalinger? Dette haster ikke, men håper på svar fort selvom. Planlegging av budsjettet må til også På forhånd takk! Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 http://www.maritim.no/product.aspx?id=2013...upkey=006002130 Har ikke testet disse selv, men vurderer det når jeg skal oppgradere anlegget i pumaen;) Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Der ser du, den som leter finner 600w er jo en god del da, så burde holde. Vet du/noen andre om de vil ha best effekt i styrekonsollen slik at de peker mot motor (sitter jo imellom der ), om det ville vært best å hatt de på siden, eller om jeg skal ha de til å peke forover? (Kanskje litt dårlig forklart) Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det er jeg ikke sikker på, men du burde tenke litt gjennom plassering, det må være plass på innsiden, og hvis de kan stå noe skjermet for vær og vind er jo det et + selv om de er vantette Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Ja, jeg tenkte på inni styrekonsollen, hvor det er plenty med plass + at de står tørt Men spørsmålet er om "det vi ser" av høytaleren skal peke mot den som kjører (og den ved siden av), mot "veggene" i båten, eller framover for å få best lyd? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er ikke så viktig med rettningen på bass. I værste fall om det er nok power fra basselement, om det er rettet mot kroppen ikke mange cm unna, så kan man bli uvel av trykket. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvordan er styrekonsollen på din båt, er den åpen eller lukket? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Hvordan er styrekonsollen på din båt, er den åpen eller lukket? Den er lukket, det er i WhiteSharken. http://finn.no/finn/viewimage?finnkode=108...T.svl=Minibilde ser du det? eller vil du ha flere bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå