pjuik Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Skal ha et billig keyboard bare for å leke med til husbruk. Har tenkt på et av disse: Yamaha PSR E403 eller Casio CTK-900. Er det slik at Yamaha har bedre lyd, eller vil ikke en amatør som meg høre noen forskjell i det hele tatt? Fordeler/ulemper ved det ene kontra det andre? Lenke til kommentar
Ben-ja-min Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ja yamaha har mye bedre lyd. Jeg ville utentvil gått for yamahaen Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ser at Casio's CTK-900 får svært god omtale flere steder, og at dette keyboardet har samme gode lyd som WK-serien. Jeg ville gått for det. Mere for pengene. Lenke til kommentar
Ben-ja-min Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg mener at yamahaen skal ha bedere lyd.. Men det er lurt å prøve begge to før du kjøper og se hvem du liker best Lenke til kommentar
pjuik Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har prøvd et Yamaha PSR-S 500 nå, og lyden var bare helt fantastisk. Fikk nesten hakeslepp. Det jeg lurer på, er lyden på PSR-E403 like bra? Hva er det egentlig som skiller disse to? Lenke til kommentar
Ben-ja-min Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har prøvd et Yamaha PSR-S 500 nå, og lyden var bare helt fantastisk. Fikk nesten hakeslepp.Det jeg lurer på, er lyden på PSR-E403 like bra? Hva er det egentlig som skiller disse to? Jeg har ikke prøvd PSR-S 500, men jeg vil tro at den har bedere lyd en PSR-E403 fordi den koster endel mer. Lenke til kommentar
pjuik Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Tror nok jeg ofrer 1500 kr ekstra og går for et Yamaha PSR-S500 ja. Lenke til kommentar
olais Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Jeg vurderer også å kjøpe dette. Noen som vet om forretninger i Trondheimsområdet som selger Yamaha keyboards? Endret 10. februar 2008 av olais Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå