syklitengutt Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Har også noe problemer med når jeg setter inn en dvd. Får da opp en meny som lar meg velge standard valg. Får da opp hddvd fab ett eller annet. Dette programmet har jeg ikke på pcn. Installerte det engang, men pcn låste seg gjentatte ganger og ble masse krøll... Har etter dette kjørt CCleaner og register rens, men dette spretter altså fremdeles opp. Kan jeg fjerne dette manuellt på noen måte? Legger ved ett skjermdump som viser problemet. Lenke til kommentar
elo_ Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvis jeg forstår deg rett så vil du fjerne programmet du ikke lenger har fra lista, du vil ikke fjerne selve autokjør-menyen? Hvis du allerede har avinstallert programmet enten via legg til/fjern programmer eller via programmets egen remover, så kan det være noen småfiler som ikke har blitt slettet som ligger igjen i program-mappa. Sjekk I mappa Programfiler om det fortsatt ligger en mappe der med det navnet som inneholder filer. Gjør det det så slett den mappa og start PC-en på nytt. Burde løse problemet. Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Det ville ikke gjort det. Måtte inn i register, søkte på programmet og slettet deretter fra registeret. Ellers takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå