j0694 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 sjekk denne tråden på islam.no homofili og gener Hva gir dere meg? Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 I give you.... function CheckForm() { var errorMsg = ''; Microsoft VBScript runtime error '800a000d' Type mismatch: '[string: "1.8"]' /forum/functions/functions_common.asp, line 184 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 I give you.... function CheckForm() { var errorMsg = ''; Microsoft VBScript runtime error '800a000d' Type mismatch: '[string: "1.8"]' /forum/functions/functions_common.asp, line 184 Fungerer ikke i FF, bruk IE, eventuelt last ned IEtab addon til FF Lenke til kommentar
strayder Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 I give you.... function CheckForm() { var errorMsg = ''; Microsoft VBScript runtime error '800a000d' Type mismatch: '[string: "1.8"]' /forum/functions/functions_common.asp, line 184 Fungerer ikke i FF, bruk IE, eventuelt last ned IEtab addon til FF Ikke nok med at muslim forumet hetser homofile, de hetser pokker meg firefox også!! Nå har de gått for langt!!! he he. Gidder ikke å laste ned tillegget.... FF er langt bedre enn IE i mine øyne... Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fin tolkning han ene hadde, de som er født homofile blir testet av gud. En fryktelig test som strider mot våre grunnleggene prinsipper, nettopp å finne en make og en å være glad i. Gud er derfor ondskapsfull og forskjellsbehandler. God reklame. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er du trådstarter? I så fall har du jo helt rett, men ikke kast bort mer tid på dem. De er totalt hjernevaska, en gjeng forpulte idioter som ser på Koranen som Allahs ord. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvorfor slike fordommer? Du blir jo bare tatt mindre seriøst ved dine synspunkter. Lenke til kommentar
strayder Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er du trådstarter? I så fall har du jo helt rett, men ikke kast bort mer tid på dem. De er totalt hjernevaska, en gjeng forpulte idioter som ser på Koranen som Allahs ord. ...omtrent som alle andre religiøse idioter altså! Alt som ikke kan forklares med hjelp av noen gamle bøker blir ganske enkelt fordømt og kalt for en prøve fra gud.... "Gud" hjelpe meg for noen gode, snille og rettferdige guder disse folkene har sånn stor tro på!! Godt at de har lagt så enormt med tanke virksomhet bak dette de tror på syntes jeg..... Sånn at de kan være HELT sikre på at dette er sant!!! Jøss for en gjeng!!! Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) ... Endret 6. februar 2008 av Boomerang Lenke til kommentar
Strappado Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Prøv ummah.com Hakket verre tendenser der. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hva er det muslimene sier? Jeg prøvde å lese, men det var veldig lite spennende... Blir det mer action utover? Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 De sier blant annet at homofili er et valg man tar og at ikke-muslimer vil brenne. Lenke til kommentar
freke Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Strengt tatt behøver man ikke oppsøke muslimske diskusjonssider for å lese slike synspunkter. Jeg har faktisk lest akkurat det samme på denne delen av dette forum. Riktignok fremført av kristne, men buskapet er nøyaktig (ord for ord, bortsett fra at ikke-kristne vil brenne her naturligvis) det samme Endret 6. februar 2008 av freke Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nå har vel alle mennesker homofile/ bifile tendenser, de mest uopplyste er de med størst frykt... kom på dette sitatet: Part of the public horror of sexual irregularity so-called is due to the fact that everyone knows himself essentially guilty. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå