TheOats Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) ...tror jeg. Det er en 30gb versjon. Den viser 13,7gb ledig av 27,8gb. Men når jeg streker over alle mappene og filene på den og trykker på egenskaper teller den bare opp rundt 5gb :/ Er det bare jeg som er trøtt og ør i hodet eller er det noe galt?? Mye mulig at det bare er jeg som er trøtt ? Endret 2. februar 2008 av TheOats Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) du bruker antagelig en del av lagringsplassen som flyttbar disk... Endret 2. februar 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 du bruker antagelig en del som flyttbar disk Åjaaaaaa, det kan jeg se på =P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 du bruker antagelig en del som flyttbar disk Åjaaaaaa, det kan jeg se på =P mer sannsynlig er det at du har ghost files, dvs filer som er slettet men som ikke ble slettet fullstendig, eneste som fikser det er formatering Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 du bruker antagelig en del av lagringsplassen som flyttbar disk... Hvordan gjør mann om på det? (Husker ikke) du bruker antagelig en del som flyttbar disk Åjaaaaaa, det kan jeg se på =P mer sannsynlig er det at du har ghost files, dvs filer som er slettet men som ikke ble slettet fullstendig, eneste som fikser det er formatering Hvorfor tror du det er sannsynlig? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 gå på tilleggflyttbar disk, når du er på mp3 spilleren. så kan du angi kapasitet eller disable flyttbar disk. du bruker knapen ned til høyre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 du bruker antagelig en del av lagringsplassen som flyttbar disk... Hvordan gjør mann om på det? (Husker ikke) du bruker antagelig en del som flyttbar disk Åjaaaaaa, det kan jeg se på =P mer sannsynlig er det at du har ghost files, dvs filer som er slettet men som ikke ble slettet fullstendig, eneste som fikser det er formatering Hvorfor tror du det er sannsynlig? fordi at om det hadde vært den andre grunnen, skulle det fortsatt vært en eller annen partisjon med resten av minnet, uten at jeg har en slik spiller selv. dessuten er ghost filer ganske vanlig. tror forresten du fikser flyttbar disk minnet i menyen på spilleren Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) du ser bare en av partisjonene. hvis du er inne på flyttbar disk ser du bare flyttbardisk, har du den som vanlig mp3 ser du bare den. har en slik mp3 spiller selv. trur ikke du skal formatere mp3. programvaren på den blir jo borte da. Endret 2. februar 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Siden spilleren faktisk må settes i en egen modus for å fungere som flyttbar disk, er det godt mulig at spilleren lager en egen "virtuell" partisjon. For øvrig går det helt fint å formatere. Operativsystemet i spilleren blir ikke slettet dersom man formaterer. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Hvordan kan jeg gjøre det slik at den ikke er en "flyttbar disk"? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) du går heilt tilbake på mp3 så du har denne menyen: musikkbibliotekfoto videoer fm radio mikrofon tillegg system du velger da tillegg. da får du denne menyen. dato/ klokkeplanlegger flyttbardisk du velger flyttbar disk. så trykker du knappen på mp3 som er nede til høyre. da får du opp dette angi kapasitetformat volum trykk på angi kapasitet og da får du opp dette deaktiver 512mb 1gb 1.5gb 2gb 4gb 8gb 16gb hvis du trykker deaktiver så forsvinner flyttbar disk. Endret 3. februar 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Fikk det til, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå