cks Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvordan får jeg postene på denne siden til å være på halve siden? Hvis noen skjønner hva jeg mener... Noen som har noen andre fancy koder til blogger? Lenke til kommentar
semafor Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg skjønner ikke hva du mener, forklar mer. Det finnes mange fancy koder til blogger, men det er avhengig av at du har tilgang til et webområde (som oftest). Lenke til kommentar
cks Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg skjønner ikke hva du mener, forklar mer. Det finnes mange fancy koder til blogger, men det er avhengig av at du har tilgang til et webområde (som oftest). Altså jeg vil ha bloggen på halve siden, om du skjønner, nå er den på hele siden. Hadde det før, det var finere... Hehe. http://christianrecommends.blogspot.com/ Lenke til kommentar
semafor Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Da må du redigere temaet. Har du tilgang til det? #outer-wrapper { margin:0px 3em 0px; width:50%; /* eller x px */ } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå