Mr.SS Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei, Jeg lurer på hvilken credits sang du har som favoritt til en film. Min er "May it be" av Enya. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei, Jeg lurer på hvilken credits sang du har som favoritt til en film. Min er "May it be" av Enya. May it be starter sinnsykt bra men dabber seg etterhvert. Jeg må si Annie Lennox og Into the west. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Extreme Ways av Moby. (The Bourne Ultimatum, heter filmen.) Lenke til kommentar
Badering Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg lo høyt da Turbonegros All My Friends Are Dead kom i Fritt Vilt Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Paint it Black av Rolling Stones i Full Metal Jacket. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Uten tvil Together We Will Live Forever på The Fountain. Ekstremt bra pianospill. 1 Lenke til kommentar
Meits Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Reservoir Dogs med Harry Nilssons "Coconut" kommer langt opp. Det spesielle med den er jo at den ikke blir spilt i selve filmen. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Blir "credits-sangen" vanligvis spilt i filmen? Radiohead - Exit Music (For A Film), Romeo + Juliet. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) M-I-C-K-E-Y M-O-U-S-E! Endret 4. februar 2008 av Speik Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Wake Up av Rage Against The Machine i The Matrix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå