Gå til innhold

Fotball sitater og kommentarer

Rexbatov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reporter: Er det rettferdig å kalle deg en spiller som beveger seg mye?

Beckham: Vel, jeg kan spille på sentral, høyre og av og til venste midtbane.

Reporter: Houseman, etter å ha sett deg løpe idag, lurer jeg på hvor mange lunger du har?

Rene Houseman: Vel, du vet, jeg har en, akkurat som alle andre.

Reporter: Hva fikk konen din da dere giftet hverandre?

Zlatan: Hva hun fikk? Hun fikk Zlatan.

Reporter: Hva skal sønnen din heter?

Zlatan: Zlatan jr. (Flere arrogante Zlatan sitater ved Fakey's post)

"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han og. Så gikk jeg til høyre, det gjorde han og. Til slutt gikk jeg til venstre, og han ville kjøpe en hot dog."

- Zlatan etter å ha rund-driblet Hyypia

"Tyskland er et vanskelig lag å spille mot, de har 11 internasjonale spillere."

- Steve Lomas

"0-0 er en stor stilling"

- Roy Atinkson

"Sometimes in footbal you have to score goals"

- Thierry Henry

"Jeg ville ikke blitt lei meg hvis vi tapt hver bidige kamp og vunnet ligaen"

- Mark Viduka

"Jeg hadde 14 kort denne sesongen. 8 av dem var min feil, imens 7 av dem var diskutabel"

- Paul "Gazza" Gascoigne

"Jeg vil spille for en italiensk klubb, sånn som Barcelona"

- Mark Draper

"He's a son of a B*tch"

- Viera om Ruud van Nistelrooy

"Det var som om dommeren hadde fått helt nye gule kort og ville se om du funket"

- Richard Rufus

"Why put another layer of gold paint on the Bentley when you are losing the entire engine?"

- En eller annen om at Makelele ble solgt av Real Madrid, og at Beckham ble kjøpt

"Jeg gren på min hodepute, og kunne ikke sove forrige natt."

- Arsene Wenger etter at Mourinho ikke hadde takket for kampen

"Det var fullt av bløtt jord som kom ut, og det var ingen vei for å skyte ballen. De andre gutta var bare heldig."

- David Beckham etter straffemiss i Euro 2004

"Det er to ting jeg liker. Det andre er å spille fotball"

- Francesco Totti.

"Vi kom ikke her for å tape eller for å spille uavgjort, ikke for noen andre resultater."

- John Terry etter at de slo Lazio i Roma

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...
  • 2 måneder senere...

Nærmest samtlige av Bill Shanklys utsagn passer vel inn her :dribble:

Tar med noen av dem:

"Of course I didn't take my wife to see Rochdale as an anniversary present, it was her birthday. Would I have got married in the football season? Anyway, it was Rochdale reserves." Bill Shankly

"Liverpool was made for me and I was made for Liverpool." Bill Shankly (klassisk :thumbup: )

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains." Bill Shankly

"The trouble with referees is that they know the rules, but they don't know the game." Bill Shankly

"A lot of football success is in the mind. You must believe that you are the best and then make sure that you are. In my time at Liverpool we always said we had the best two teams in Merseyside, Liverpool and Liverpool reserves." Bill Shankly

"Son, you'll do well here as long as you remember two things. Don't over-eat and don't lose your accent." Bill Shankly to Ian St John

"If you are first you are first. If you are second you are nothing." Bill Shankly

"Where are you from?" "I'm a Liverpool fan from London." "Well laddie, what's it like to be in heaven?" Bill Shankly to a Liverpool fan

"It was the most difficult thing in the world, when I went to tell the chairman. It was like walking to the electric chair. That's the way it felt." Bill Shankly on the leaving of Liverpool

Flere gode sitater her :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...