endrebjo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Forskjellene blir mindre hvis du tar et friår. Da forsvinner nemlig fordypningspoengene (ikke realfagspoengene) for alle, og da taper du ikke lenger på å ha skiftet fra KJ til ENG (bortsett fra 1 realfagspoeng). Lenke til kommentar
Ufrisk Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Er det sant? :/ Hva tilsvarer et friår? Hva om jeg tar realfagskurs et halvt år, før jeg begynner på utdanningen, blir det tatt som friår? Og jeg skjønner ikke.. jeg har da ikke byttet fra 2KJ til 2ENG? hadde jo de på samme år.. eller er det noe jeg ikke skjønner her ? Endret 13. februar 2008 av Ufrisk Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) De nye reglene gjelder ved inntaket 2009/2010. Og jeg skjønner ikke.. jeg har da ikke byttet fra 2KJ til 2ENG? Hadde du ikke 2KJ på VK1 og 2ENG på VK2? Endret 13. februar 2008 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Ufrisk Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Nei, hadde både 2KJ og 2ENG på VK1.. VK2 har jeg bare 3BI og 2MZ Lenke til kommentar
Ufrisk Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Så om jeg tar ett friår, blir jeg likestilt poengmessig som de som søker neste år? Har de med andre ord ikke fordypningspoeng? Blir litt forvirra nå.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Snakk med rådgiver. Så slipper vi å forvirre deg. Lenke til kommentar
Ufrisk Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Hms, det var jo lite kult.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Herregud. Søk i år. Kommer du ikke inn, ta opp et par ekstra fag og søk til neste år. Verre er det ikke. Lenke til kommentar
Ufrisk Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Som du ser så har jeg jo hverken 3MX eller 2FY som jeg trenger.. Så skal ta dem opp, ja.. men er jo litt kjipt om jeg mister noen poeng i forhold til de som søker neste år.. får komme til bunns i dette når jeg har snakket med rådgiveren på skolen Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du mister ikke poeng i forhold til dem som søker til neste år, du mister poeng sammen med dem. Lenke til kommentar
Ufrisk Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Du mister ikke poeng i forhold til dem som søker til neste år, du mister poeng sammen med dem. Ahh, var nemlig det jeg lurte på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå