vimmel Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Har inngått et veddemål med noen på jobb om hvem som kommer lengst i champions league av United og Liverpool. (Der jeg sefølgelig satser på United) Først gikk veddemålet ut på at den tapende part skulle gå med motsatt drakt en hel dag på jobb. Vi fant ut etter på at innsatsen var for høy og det ville bli for hardt å takle for den som tapte. Så vi ble enige om å endre veddemålet Nå lurer jeg på om det er noen som har et tips til et nytt og litt mildere veddmål som "svir" litt, men ikke skaper alt for hissig stemning på jobb Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 La taperen: - gå i tanga en dag - spandere en fotballtur til England (spandering av billetter holder kanskje?) - Være "slave" en dag/uke, måned og år om du vil - krabbe over etthvert gangfelt dere går over. Vinneren kan bestemme hvor dere skal gå tur - rulle en kilometer - se på kanalen "Visjon Norge" i tre timer". Alternativt Gospel Channel Noe taperen kan gjøre på jobben: - kun snakke positivt om laget vinneren holder med en uke osv... Lenke til kommentar
vimmel Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Et par gode forslag som jeg skal tenke igjennom her ja Hvis det er noen som har noen andre forslag, kanskje spesielt som kan utføres på jobb er det bare å komme med dem:) Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Sorry, blir nok verken en vinner eller taper, for verken manu eller liverpool kommer til å vinne cl. Lenke til kommentar
vimmel Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Hehe vi får nå se på det Veddemålet er uansett den som kommer lengst, ikke nødvendigvis vinner hele driten... Endret 2. februar 2008 av vimmel Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Veddemålet er uansett den som kommer lengstOja, fikk ikke med meg det Jeg likte best din første ide, gå med motsatt trøye en hel dag. Men prøv å få til noe ille, for du er nok den som stikker av med seier'n (nei, jeg heier ikke på manu) Lenke til kommentar
vimmel Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Veddemålet er uansett den som kommer lengstOja, fikk ikke med meg det Jeg likte best din første ide, gå med motsatt trøye en hel dag. Men prøv å få til noe ille, for du er nok den som stikker av med seier'n (nei, jeg heier ikke på manu) Ja jeg også likte egentlig den første, men det ble for hardt å svelge for motparten. Men det må være noe som svir litt ja, ellers er jo hele poenget borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå