Gå til innhold

Skulle hatt noen øreplugger med bra lyd som utnytter lyden i cowon d2..hjelp!

Oriuss

Anbefalte innlegg

Høres bra ut, fiskum! Fikk meg Cowon D2 8GB DAB idag, og selv med 300-kroners Creative-plugger så er jeg veldig imponert over lydkvaliteten (og spilleren generelt). Da kommer i hvert fall jeg til å bestille MylarOne X3i i løpet av morgendagen. Men X3i fra eBay? Siden du mener lydkvaliteten er bra så regner jeg med at de er ekte, så hadde vært flott om du kunne slengt ut en link til selgeren! Tanken om at CX300-ene er falske har ikke slått deg da? Jeg mener, jeg har lest at lydkvaliteten i X3i absolutt er merkbart bedre enn CX300, men det virker som du mener forskjellen er veldig stor...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det har slått meg at de skal være falske, men kjøpte de fra selgeren som Captain Ødegård anbefalte, og de "virker" veldig ekte i form av byggekvalitet og innpakning, men sikker er jeg ikke. Og ja, det er veldig stor forskjell synes jeg, i hvert fall hvis jeg hører på samme sang og bytter på å høre på x300 og x3i.

http://www.jaben.net/shopping.html <--- her jeg bestilte x3i, står bare x3, men er x3i :p

Lykke til! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...