Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Valg av ISP?

Anbefalte innlegg

Skal flytte nå, og der er det telenor avidi kabeltv med mulighet for bredbånd. Har nå ADSL 702/128kbps linje fra telenor som jeg ikke får mere enn 600 på, og skal ikke ha ADSL fra telenor mere siden de legger inn så mye overhead med vilje(har lagt merke til at alle får samme hastighet, virker litt merklig at det har med avstand til sentralen å gjøre da??)

Så det jeg lurer på om det er noen som har erfaring med telenor avidi som leverandør, og faktisk hastighet i forhold til det man betaler for??

Jeg har tenkt på online maxi 1024/256kbps til 547,- pr måned eller 1024/512kbps til 698,- fra nextgentel, som jeg har forstått leverer rett hastighet!

Noen som har erfaringer/anbefalinger??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå for NGT. De har litt for dårlig kundestøtte, men

du får det du betaler for(Kanskje du må ringe men pytt...) Jeg har 1024/512 og får 1012 på IT-avisen`s test. Det blir lagt inn kompensasjon for overhead.

Forbindelsen er satt opp med 1183Kb/s. De skifter også sjelden IP-adresse så du kan sette opp en server uten å måtte tenke på den hele tiden. Har hatt samme IP siden oktober. Har heller ikke hatt brudd i forbindelsen her jeg bor ihverfall.

En annen ting er at de har en god løsning i cisco-routeren så deling av forbindelsen går som en lek.

Trenger bare en hub eller switch.

Epox EP-8KTA3+

AMD Athlon 1200/266

512 MB RAM

2X GXP75 30GB RAID0 2 år og feilfri :smile:

SBLive 5.1

ATI Rage Fury Pro 32MB

[ Denne Melding var redigert av: Xizor på 2002-01-08 21:31 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...