s3bbey Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Her er et oppsett på en pc satt sammen hos MPX. Lurer på om dette systemet vil kjøre Flight Simulator X på full grafikk. CPU Hovedkort Kabinett Strømforsyning Minne Skjermkort Endret 2. februar 2008 av s3bbey Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du må fikse linken din Lenke til kommentar
s3bbey Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Du må fikse linken din å? Hva som skjer? Den funker fint for meg.:S Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg får bare opp en melding om "Du har ingen varer i handlevognen din". Men hvis du er innlogget der som kunde så er det kanskje derfor. Da er det bare du som har adgang til handlevognen din. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Det er nok fordi du er logget inn Noe vi ikke er. Du må gjøre den tilgjengelig for alle, hvis ikke det går kan du lage en handlekurv på her. EDIT: noen var ute tidligere ja Endret 2. februar 2008 av NeXz Lenke til kommentar
s3bbey Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg får bare opp en melding om "Du har ingen varer i handlevognen din". Men hvis du er innlogget der som kunde så er det kanskje derfor. Da er det bare du som har adgang til handlevognen din. Håper den funker nå Beklager rot! Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Med det oppsettet kan du kjøre FSX med med-high innstillinger. PC-komponentene som klarer FSX på "full grafikk" er ikke laget enda. Regn med at det tar 2-3 år før den er på markedet. Hvis det kan være noe trøst, kan du nå med det oppsettet kjøre FS9 på full grafikk . Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Tror nesten ikke du får hardware som klarer å kjøre fsx på fult Kjører selv en Intel 6750, 4 GB ram og GF8800GTS 640mb, og jeg er ikke i nærheten av å kjøre på fult. Det går greit når du er høyt oppe, men ikke ved bakken, spesielt om det er ett litt mer detaljert område med mye hus, bevegelige biler osv..... Det krever mye å få en akseptabel framerate her (bør ligge over 20fps). Ble litt bedre etter første patch, men ikke godt nok.. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Litt rot går bra Men jeg kunne egentlig svart deg før jeg så komponentene dine. FXS er omtrent som Crysis; det nytter nesten ikke samme hva man putter inni kabinettet. Når det er sagt så tror jeg du kommer langt med det der. Og et Ultra-kort kommer til sin rett i slike spill som krever veldig mye minnemengde. Får du overklokket det systemet der, så er du absolutt på god vei! Men ikke bli skuffet om det "lagger" litt om du setter alt på Max, det krever som sagt utrolig mye! Edit; nå var det jeg som var for sein Endret 2. februar 2008 av cheeba Lenke til kommentar
s3bbey Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Litt rot går bra Men jeg kunne egentlig svart deg før jeg så komponentene dine. FXS er omtrent som Crysis; det nytter nesten ikke samme hva man putter inni kabinettet. Når det er sagt så tror jeg du kommer langt med det der. Og et Ultra-kort kommer til sin rett i slike spill som krever veldig mye minnemengde. Får du overklokket det systemet der, så er du absolutt på god vei! Men ikke bli skuffet om det "lagger" litt om du setter alt på Max, det krever som sagt utrolig mye! Edit; nå var det jeg som var for sein Takker alle for svar! greit å bli satt på jordet igjen. hehe. Men jeg synes det er litt dårlig av microsoft å lage et spill der det forløpig ikke eksisterer hardware til å kjøre spillet for fult. Det er uansett mye fin grafikk på flight siumaltor og jeg håper disse komponentene bedrer min spillopplevelse! Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Men jeg synes det er litt dårlig av microsoft å lage et spill der det forløpig ikke eksisterer hardware til å kjøre spillet for fult. En ting som er bra med det er at grafikken i spillet varer lenger, slik at 3 år fra nå så er simulatoren fortsatt ganske bra ut. Men syns alle skjermbilder som blir brukt i markedsføringen bør ha en liten skrift under seg "Taken at an unplayable rate of 1 FPS with the latest Alienware monster-PC. " Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Screenshots fra FSX kan gjøres på mange måter og det blir ikke alltid like bra i spill, når man spiller altså. Tipper du hvordan jeg har tatt disse bildene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå