mortenhs123 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei! Var på Elkjøp og kjøpte TomTom 920T i dag. Har ikke fått prøvd den noe særlig enda, bare fått koblet den til PC-en og trykket litt rundt.. Spørsmålet gjelder forhåndsinstallerte kart og plassen dette tar. Ligger jo inne kart for vest og sentral europa og for nordamerika. Nordamerika kartet bruker 1.37gb og dette kommer jeg aldri til å bruke. Dette er mange mp3 Kan jeg bare ta en sikkerhetskopi av det, og slette det fra harddisken på gps'en, eller lager jeg til noe krøll da? Morten Lenke til kommentar
mortenhs123 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 tok, sjansen jeg. ser ut som det gikk bra. nytt spørsmål; går det an å skru av den "du kjører for fort"-funksjonen?? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja den kan du slå av. Du finner det under "sikkerhetslås". Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er pågang å kjøpe en slik i morgen (Siba, kr.2900,-) er dette OK vare til mitt bruk, Har tenkt å bruke den som Håndholdt enhet på ferie på vårens reiser; Lisboa, Madeira, Roma etc. har denne kart for dette ? /L Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hiver meg på denne: Hva er forskjellen på tt 720 og 920? er det kun kart over amerika eller noe? 1000,- ekstra liksom... Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 GO 920 har også tunellsimulering. Men det skal vist ikke fungere noe særlig. Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Er pågang å kjøpe en slik i morgen (Siba, kr.2900,-) er dette OK vare til mitt bruk,Har tenkt å bruke den som Håndholdt enhet på ferie på vårens reiser; Lisboa, Madeira, Roma etc. har denne kart for dette ? /L Her kan du lese forskjellen på 720 og 920 http://www.mamut.net/controls/shop/shops/3...1&subgid=63 Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har nå gått til innkjøp av TomTom GO 720. Kjempefornøyd Men lurer på en ting, hvordan kan jeg se det i 2D istedenfor 3D? Går det i hele tatt når jeg kjører etter en rute? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Er jo bare å gå inn i menyen å velge 2D Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 hehe fant det ut rett etterpå.. Helt sprengt i hode vett u Lenke til kommentar
mortenhs123 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Hei igjen! Har ikke fått brukt gps'en noe særlig siden jeg kjøpte den, så har ikke så veldig mye erfaringer å dele egentlig.. Men begynner i ny jobb i morgen, og må rote rundt på ukjente steder, så da blir den tatt i bruk for fult Det er en ting jeg lurer på. Fylte opp et SD-minnekort med musikk, men sangene blir ikke lagt til i spillelisten sammen med de sangene som ligger på harddisken i gps'en. Finner ikke noe valg for kortleseren i det hele tatt egentlig, noen som har prøvd å spille av musikk fra minnekortet? Endret 2. mars 2008 av mortenhs123 Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Anbefaler deg å sjekke det norske tomtom forumet: http://tomtom.nystul.no/forum/portal.php Mange nyttige tips der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå