Gå til innhold

Call of Duty 3 til PS3 kr. 199,- er dette eit bra spill(har spilt COD 4)

balder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo 2 helt forskellige spill. COD3 er jo fra andre verdenskrig mens COD4 er fra den moderne krig.. Kan ikke sammenligne disse spillene med unntak fra grafikken hvis det var det du mente. Men i alle fall grafikken, historeien og lyden på spillet er utrolig bra. Det er kansje litt lite orginalt og noen småfeil.

Lenke til kommentar
Det er jo 2 helt forskellige spill. COD3 er jo fra andre verdenskrig mens COD4 er fra den moderne krig.. Kan ikke sammenligne disse spillene med unntak fra grafikken hvis det var det du mente. Men i alle fall grafikken, historeien og lyden på spillet er utrolig bra. Det er kansje litt lite orginalt og noen småfeil.

Er det likt COD2? Eg har dette også? Er grafikken dårleg på COD3?

Lenke til kommentar
det er mye likt COD2 ja, men viss du har 2'ern så ville eg ikke brydd meg stort om 3eren, ettersom i mine øyner så er 2eren mye bedre.

nei, grafikken er ikke dårlig på COD3, men som PeaceOwner sa, så er det lite originalt og noen småfeil.

COD3 ligger her. til 199,- ;)

Lenke til kommentar
Noen som vil si at man lærer om 2. verdenskrig ved å spille det? :):p

det er ettt greit spill synes nå jeg da,nei du lærer ikk noe om 2verdens krig. brukte 2 dager på hele spillet grett nokk får 300flis som jeg betalte.er heller ikke stor fan av førsteperson skytespill(gta unntak..) men blir kansje det etterhvert når jeg får cod4 i hus?

Lenke til kommentar
Noen som vil si at man lærer om 2. verdenskrig ved å spille det? :):p

det er ettt greit spill synes nå jeg da,nei du lærer ikk noe om 2verdens krig. brukte 2 dager på hele spillet grett nokk får 300flis som jeg betalte.er heller ikke stor fan av førsteperson skytespill(gta unntak..) men blir kansje det etterhvert når jeg får cod4 i hus?

GTA er da ikke førsteperson...

Lenke til kommentar
Er det noen som veit om kule WW2 spill med unntak av COD2, og 3?
Det nyeste Medal of Honor er greit nok, men Brothers in Arms Hells Highway kommer jo snart! Det har jeg troa på, virker som de stjeler litt fra Rainbow Six mtp taktiske elementer osv.

edit leif

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...