MrL Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kan man bruke en 360 kontroller og tastatur + mus for å spille COOP, eller må man ha 2 360 controller? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kan man bruke en 360 kontroller og tastatur + mus for å spille COOP, eller må man ha 2 360 controller? Kun to kontrollere. Man kan evt gå til innkjøp av dingsen som gjør det mulig å spille med tastatur/mus, men denne fungerer visstnok like bra som Moskva-Marit i skiflygings-VM. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Kan man bruke en 360 kontroller og tastatur + mus for å spille COOP, eller må man ha 2 360 controller? Kun to kontrollere. Man kan evt gå til innkjøp av dingsen som gjør det mulig å spille med tastatur/mus, men denne fungerer visstnok like bra som Moskva-Marit i skiflygings-VM. Hvem dings? Så hvis jeg har et tastatur og mus, og 1 controller så funker det ikke? :S Går det ann å bruke en trådlås 360 kontroller til PC, hvis du kobler til PC gjennom USBen til laderen? Endret 2. februar 2008 av MrLG Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Kan man bruke en 360 kontroller og tastatur + mus for å spille COOP, eller må man ha 2 360 controller? Kun to kontrollere. Man kan evt gå til innkjøp av dingsen som gjør det mulig å spille med tastatur/mus, men denne fungerer visstnok like bra som Moskva-Marit i skiflygings-VM. Mulig jeg forsto deg feil, men det funka ihvertfall med 1 controller og tastatur og mus, så nå blir det COOP spilling Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kan man bruke en 360 kontroller og tastatur + mus for å spille COOP, eller må man ha 2 360 controller? Kun to kontrollere. Man kan evt gå til innkjøp av dingsen som gjør det mulig å spille med tastatur/mus, men denne fungerer visstnok like bra som Moskva-Marit i skiflygings-VM. Mulig jeg forsto deg feil, men det funka ihvertfall med 1 controller og tastatur og mus, så nå blir det COOP spilling Jeg har naturligvis klart å unngå å registrere at dette dreier seg om PC-versjonen Happy coop-ing! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå