Gå til innhold

Et kjapt Kane and lynch spørsmål

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan man bruke en 360 kontroller og tastatur + mus for å spille COOP, eller må man ha 2 360 controller?

Kun to kontrollere. Man kan evt gå til innkjøp av dingsen som gjør det mulig å spille med tastatur/mus, men denne fungerer visstnok like bra som Moskva-Marit i skiflygings-VM.

Lenke til kommentar
Kan man bruke en 360 kontroller og tastatur + mus for å spille COOP, eller må man ha 2 360 controller?

Kun to kontrollere. Man kan evt gå til innkjøp av dingsen som gjør det mulig å spille med tastatur/mus, men denne fungerer visstnok like bra som Moskva-Marit i skiflygings-VM.

Hvem dings? Så hvis jeg har et tastatur og mus, og 1 controller så funker det ikke? :S

Går det ann å bruke en trådlås 360 kontroller til PC, hvis du kobler til PC gjennom USBen til laderen?

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Mulig jeg forsto deg feil, men det funka ihvertfall med 1 controller og tastatur og mus, så nå blir det COOP spilling :D

Lenke til kommentar

Mulig jeg forsto deg feil, men det funka ihvertfall med 1 controller og tastatur og mus, så nå blir det COOP spilling :D

Jeg har naturligvis klart å unngå å registrere at dette dreier seg om PC-versjonen :)

Happy coop-ing!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...