Nacky Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Heisann, har spilt Cod4 siden det kom ut nå og har spilt sammen med venner i mange timer. Men nå har jeg fått et problem. Hver gang jeg inviter en venn til et party, kommer han ikke inn, "unable to connect to host" er meldingen vi får(dette skjer begge veier, uansett om han inviter meg eller omvendt). Dette har vi ikke hatt problemer med før, men har oppstått nå i det siste. Er det noe jeg ikke har fått med meg? Bugs eller noe i den duren? Vis du skulle vite noe om dette, ville det glede meg å få høre På forhånd takk! Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 er vel en eller annen oppdatering på vei som skal fikse dette problemet, får det selv hele tiden når noen prøver å invite meg.. Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Ok, begynte å lure på om dette problemet skyldtes min egen internett eller noe sånt... Da er det vel bare vente på denne oppdateringen da.. Lenke til kommentar
AndaH Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Pokker du er lur Lars Trur det ikke er nettet mitt, snakka med mange andre jeg spilelr med, de har det samme problemet. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hadde dette problemet til jeg fikk åpnet noen porter i routeren min. Nå fungerer alt som gull. Tar maks 15sec å finne games og kobler til kompiser uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå