chberge Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei, jeg har et problem med en Jensen Airlink 2954. Har koblet den til nettet, og det kommer opp på Trådløse nettverk på pcen. Jeg kobler meg til og det fungerer helt fint. Men så kommer problemet, jeg får ikke tilgang til noen internett sider! Jeg kommer meg inn på routeren (192.168.0.1) men finner ikke noen instillinger som kan hjelpe. Har prøvd å gjenopprette den til fabrikkinstillinger der, men akkurat samme problem. Noen som vet om noen løsning eller har noen forslag til hva som kan prøves? Lenke til kommentar
JensenScandinavia AS Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei, jeg har et problem med en Jensen Airlink 2954. Har koblet den til nettet, og det kommer opp på Trådløse nettverk på pcen. Jeg kobler meg til og det fungerer helt fint. Men så kommer problemet, jeg får ikke tilgang til noen internett sider! Jeg kommer meg inn på routeren (192.168.0.1) men finner ikke noen instillinger som kan hjelpe. Har prøvd å gjenopprette den til fabrikkinstillinger der, men akkurat samme problem. Noen som vet om noen løsning eller har noen forslag til hva som kan prøves? Hei Når du kommer inn på menyen til ruteren må du konfigurere den mot din internet linje. Om du setter i CD platen som fulgte med vil du få opp en guide som forklarer deg hvordan dette gjøres. Får du det ikke til kan du sende en epost til [email protected] Mvh. Tor Tekniker - JensenScandinavia AS Lenke til kommentar
chberge Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Nå har jeg gjort som cden sier og innstallert Wlan Utility. Jeg er koblet til og alt, men mangler internett. På Link Status såtr hopper den mellom 70% og 100% på Noise level. Jeg får ikke opp noe som heltst på en nettside. Noen løsninger? USB tingen er også koblet til. *Nå uppdaterer jeg den, og den har stoppet nesten helt ferdig (den blå streken er helt borte), men jeg ser at internett laster. Den har stått slik i 20 min nå, noen løsning på det? Endret 2. februar 2008 av chberge Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hva er denne routeren koblet til? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Routeren er koblet til en boks fra Get som gir ut TV og bredbånd signal. Endret 3. februar 2008 av chberge Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Du har tatt strømmen på Get-modemet i none minutter før du sett inn routeren og setter på modemet igjen? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Nei, skal det ha noe å si? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ja, Get låser til MAC-adressen. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 OK, skal prøve dette. Men sist jeg satt det opp for noen måneder siden fungerte det helt fint uten at jeg gjorde dette. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Slike kanaler som ruterne sender på, så at det var mitt nettverk og et annet som begge sendte på kanal 1. Kan disse påvirke hverandre på noen som helst måte? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ja, men det skal mye til. Hvis du kommer inn på routeren via wlan så er ikke dette noe problem. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Ok, jeg kommer inn på den, mangler bare internett. Men skal ta å prøve å ta ut strømmen på Get modemet. koble til, og starte begge på nytt da om et par minutter. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Takk for hjelpen, etter å ha tatt strømmen til Modemet og koblet til igjen virket det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå