Yidaki Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Jeg har kjørt windows Vista basic i det siste, for å se om det bare var kjappere. Merket ikke særlig forskjell, så skulle skru på Aero igjen, men det er vekke fra valgene der, finner det ikke igjen. Har original Vista Ultimate, og ikke skrudd av noe i services eller nie slikt. Noen som vet ka eg må gjøre? Endret 2. februar 2008 av Yidaki Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg har kjørt windows Vista basic i det siste, for å se om det bare var kjappere. Merket ikke særlig forskjell, så skulle skru på Aero igjen, men det er vekke fra valgene der, finner det ikke igjen. Hvis du har Vista basic er det ikke rart aero ikke virker. Den følger ikke med i den versjonen. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har kjørt windows Vista basic i det siste, for å se om det bare var kjappere. Merket ikke særlig forskjell, så skulle skru på Aero igjen, men det er vekke fra valgene der, finner det ikke igjen. Hvis du har Vista basic er det ikke rart aero ikke virker. Den følger ikke med i den versjonen. Neida, jeg kjører Vista Ultimate, hadde bare testet Vista Basic i fargevalg for å se om selve windows var kjappere. Nå får jeg ikke tilgang engang til Vista Aero oppsettet, merkelige greier.. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har vært borte i dette også jeg: Gjør som følger: Høyreklikk på skriveborde og velg tilpass Velg vindusfarge og -utseende Du får da opp denne boksen: Så velger du Windows Aero, og velger bruk. Så får du opp en boks som sier "vent litt" og vips så har du Aero igjen..... Funket i alle fall hos meg, og jeg kjører Ultimate jeg også! Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Har vært borte i dette også jeg: Gjør som følger: Høyreklikk på skriveborde og velg tilpass Velg vindusfarge og -utseende Du får da opp denne boksen: Så velger du Windows Aero, og velger bruk. Så får du opp en boks som sier "vent litt" og vips så har du Aero igjen..... Funket i alle fall hos meg, og jeg kjører Ultimate jeg også! Takker for fyldig svar, men problemet er at windows aero ikke vises i den boksen lenger, slik det gjorde før, det er bare vekke. Eneste er alle de andre standard valgene, pluss windows vista basic og windows standard. Men aero valget finnes ikke der. Endret 5. februar 2008 av Yidaki Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Den gjorde det til meg også. Men kom fram etter at jeg installerte skjermkort-drivere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå