$|rone$ Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hei jeg lurer på hvilket av disse spillene jeg skal kjøpe meg: Splinter's Cell eller Halo Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Halo først, så Splinter Cell. Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Enig, Halo først. Det er mer action, og så er det en veldig kul multiplayer på det. Meg og kameraten min runda hele spillet sammen på normal, og nå holder vi på på heroic (Etter å ha runda splinter cell =) Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg ville kjøpt Halo... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 mitt tips er å kjøpe begge siden du nå kan få Halo på tilbud mange steder Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg vil anbefale deg å kjøpe Halo først av et par grunner: - Den koster 300kr på Elkjøp som er ganske billig i forhold til Splinter Cell på 500kr. - Multiplayern er stilig der, særlig kult er det å spille co-op på single player banene. Skikkelig tøft. Mitt råd: Kjøp Halo først! Lenke til kommentar
Sam Fisher Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Enig med at du bør kjøpe Halo først. Singleplayer delen er utrolig bra og blir enda bedre med co-op. Multiplayer tar også skikkelig av. Sinnsykt kule baner!! MEN! Du bør også skaffe deg Splinter Cell. Ett ord: FANTASTISK Lenke til kommentar
metalbox Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 kjøp begge. ALLE XBOXSPILLERE MÅ ha begge. Lenke til kommentar
Karrisuppe Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Halo er tidenes nest beste FPS spill spør du meg.. 'nuff said 8) Lenke til kommentar
Bobby` Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg har Halo, morro spill det. Men har tenkt til å holde meg unna Splinter Cell selv om alle sier at det er et must å ha. SC virker kjedlig synes jeg, snike seg rundt osv, mer for hjernedø løpe frem og skyte spill jeg. Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Øh, Halo er jo ikke så veldig hjernedødt, da.. Man må jo faktisk tenke litt, og prøve å være litt taktisk. Iaf når man spiller multiplayer co-op. det er jo bare min mening, da, men jeg spiller jo ikke på easy Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg spiller heller ikke Halo på easy...rundet det alene på Heroic, men jeg spiller CO-OP på Legendary, siden den er meget vanskelig! Men for all del...kjøp Halo! 8) Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg ville kjøpt Halo... Animerte avaterer er ikke lov. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Dette er jo to ganske så forskjellig spill, og jeg går utifra at den ene generen appelerer mer til deg enn den andre? Hva med og velge ut i fra det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå