Gladideg Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Har Core 2 duo 6550 med p5n32-e sli og 4gb OZX ddr2 ram. Maskinen har vært klokket til 2800mhz i ca 1 uke, og plutselig i dag under kjøring av Adobe Audiobooth, så ble skjermen svart. Maskinen gikk forsatt. Dette var kun under scrolling i "waveform" vinduet. Noen ideer om dette er overklokkingen sin skyld, eller bare en ren tilfeldighet? Lurer også på om overklokking i det hele tatt har noen stor innvirkning på mitt bruk. Lydredigering, Videoredigering osv. Er det snakk om å spare 1 minutt på en jobb som ville tatt 1 time? Eller kan jeg forvente mer? Takk Endret 2. februar 2008 av Gladideg Lenke til kommentar
DisturbedMet Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har klokket min 6550 opp til 3 ghz og kjører den helt stabilt. Det er mulig det kan være rammen din som ikke tåler så høy klokking. Jeg måtte i alle fall skru ned rammen til 1:1 i forhold til prosessoren for at det skulle funke. Har corsair ram.. Angående det andre spørsmålet ditt så er i alle fall min maskin blitt merkbart kjappere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå