Gå til innhold

FÅ AV blått blinkende lys i front - N80

Anbefalte innlegg

Hvordan får man av denne blåe blinkende lysdioden i fronten på N80? Har skrudd av bluetooth, også "oppdagbar modus", det er ingen grunn til at den skal blinke. Ingen nye SMS eller epost...hvorfor blinker denne lampen??? Må jeg skjære over printen for å få den av???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan får man av denne blåe blinkende lysdioden i fronten på N80? Har skrudd av bluetooth, også "oppdagbar modus", det er ingen grunn til at den skal blinke. Ingen nye SMS eller epost...hvorfor blinker denne lampen??? Må jeg skjære over printen for å få den av???

Hei, antar at du er ganske ny med N80 siden du lurer på dette. Jeg anbefaler deg å skumme gjennom den gode tråden om N80, der får du mange tips.

For å svare konkret på spørsmålet ditt. Det blå lyset indikerer at N80 er i såkalt slumremodus, dvs at mobilen er på selv om alt er gått i dvale. Mobilen gjør dette for å spare batteri, og jeg anbefaler deg av samme grunn å ha slumremodus aktivert. Hvis du likevel ønsker å fjerne slumremodus og dermed det blinkende blå lyset, gjøres dette slik:

Meny -> Verktøy ->Innst ->Telefon ->Display ->sett slumremodus til av-

Lenke til kommentar
Finnes slumremodus på Nokian958gb? eller noen tredjeparts programvare som kan ordne dette?

N95 kjenner jeg ikke til, men jeg ville tippe at dette også er tilfellet der. Kan være meny stien er litt annerledes, så du må lete litt. Ellers er det forresten en stor tråd om N95 8GB, ville tippe dette er nevnt der.

Endret av tulling03
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...