ZeroCool Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Sliter litt med Ctr, Alt + Del tastene i XP Home . Før når jeg trykket de ned så kom det opp en sånn kjekk liten rute der jeg kunne velge litt av hvert (avslutte prosesser ol.) Mitt problem er at det jeg fikk opp før, ikke lengre kommer opp..! Altså hver gang jeg trykker Ctrl, Alt + Del så kommer KUN den ruta hvor jeg kan velge om jeg skal avslutte en prosess eller et prosesstre... dette er meget frustrerende! Så mitt spm til dere er: Hvordan få tilbake den gode gamle Ctrl, Alt + Del der jeg kunne VELGE hva jeg skulle gjøre? XP brukere håper jeg forstår dette! Håper dere skjønte det noe klumsete formulerte spm. HJEEEEEEEEEEEEEELP!!! *desperat* Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Høyreklikk på oppgavelinja og velg "Task manager/Oppgavebehandling". Var det det vinduet du mente ? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 hvist du skal låse pc`n er det bare å trykke windows tasten + L. det er det eneste jeg savner fra xp Lenke til kommentar
ZeroCool Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Høyreklikk på oppgavelinja og velg "Task manager/Oppgavebehandling". Var det det vinduet du mente ? Ja! det var det jeg mente Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Prøv Ctrl + Shift + Esc Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hvis jeg forstår deg rett så får du opp Task Manager, men du mangler tab'ene for å velge innhold? Dobbelklikk på ramma til Task Manager, så skifter du modus. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 hvist du skal låse pc`n er det bare å trykke windows tasten + L.det er det eneste jeg savner fra xp Som om ikke det går an i XP... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg vet hva du mener Gå inn på kontroll panel -----> Change the way user log on or off . Da kan du få slikt win2k look liksom. jeg liker den bra Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 hvist du skal låse pc`n er det bare å trykke windows tasten + L.det er det eneste jeg savner fra xp Som om ikke det går an i XP... det jeg mente var at jeg hadde xp før og da gikk det ant, men nå har jeg 2000 og der må man trykke ctrl+alt+delete og enter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå