MrMats Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei hei.. Lurer på om det finner noen "enkle" satilitt telefoner?..trenger ikke noe spesielt,bare det går ann å ringe overalt med den..bruksområdet blir nok avsidesliggende fjellområder i sverige.. hvordan er det med abonomang på slike tlf å bruk i sverige,må man ha svenskt abonamang?.. Mats Lenke til kommentar
Walkera Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Hei Mats. Finnes mange forskjellige typer satelitt telefoner, du bør nok skaffe deg en Iridium eller Globalstar basert telefon. Jeg kan anbefale Norsk Satelittelefon AS hvor jeg har kjøpt telefon og abonnement tidligere. Abonnement kan koste ganske mye, sett i forhold til vanlig GSM. Lykke til! Mvh, Thomas. Endret 2. februar 2008 av Walkera Lenke til kommentar
MrMats Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Hei Mats. Finnes mange forskjellige typer satelitt telefoner, du bør nok skaffe deg en Iridium eller Globalstar basert telefon. Jeg kan anbefale Norsk Satelittelefon AS hvor jeg har kjøpt telefon og abonnement tidligere. Abonnement kan koste ganske mye, sett i forhold til vanlig GSM. Lykke til! Mvh, Thomas. Hei.. hjertlig takk for svar.. det kan se ut til at det blir denne tlf for meg, http://www.htsalg.com/Bestill/r290%20info.htm noen meninger om denne? pluss og minus kasnskje? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg har en fire år gammel Ericsson R-290 som benyttes på hytten på Hardangervidden siden det er null strøm eller dekning der (ligger innenfor like over tregrensen). De få gangene jeg har behøvd den har den fungert helt ypperlig, veldig god telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå