Gå til innhold

Synker kvaliteten på nettavisene?


Anbefalte innlegg

Aftenposten har fylt opp med kjipe quizzzer og det florerer med reklame for egne betalingskonsept på VG. Finn en ny "venn", bli med i vektklubben, o.s.v.

 

Det eneste de er ute etter er flest mulige klikk. Hvorfor skal jeg svare på spørsmål uten å få noen gevinst? Hadde det vært real-life hadde jeg i hvertfall fått anerkjennelse.......

 

Synes dette er noe skikkelig søppel.

Endret av Robocoop
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
Aftenposten har sunket ned på samme nivå som Dagbladet og VG. Dagsavisen er suveren hvis man vil ha nyheter.

 

Dagbladet har sunket helt ned i septiktanken, Dagsavisen er sikkert fint hvis man tilhører menigheten til AP.

 

Nettavisene bærer generelt preg av en fullstendig mangel på kvalitetskontroll hvor elementære skrive- og faktafeil florerer blandt de sensajonsoppjagede artiklene.

Lenke til kommentar

Har de vurdert å lese vekesaviser på nettet? Nesten ikkje reklamefinansiering og tabloidhysteriet er fjerna.

 

Morgenbladet er litt plaga av betaling per artikkel, men har mykje gratis. Britiske The Economist har betalartiklar, men det som ligg på forsida er fritt tilgjengeleg.

 

Eit par som ikkje har noko betalingskrav for det som er på nettet, er Dag og Tid og Ny Tid.

 

Har eg gløymt nokon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...