Robocoop Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Aftenposten har fylt opp med kjipe quizzzer og det florerer med reklame for egne betalingskonsept på VG. Finn en ny "venn", bli med i vektklubben, o.s.v. Det eneste de er ute etter er flest mulige klikk. Hvorfor skal jeg svare på spørsmål uten å få noen gevinst? Hadde det vært real-life hadde jeg i hvertfall fått anerkjennelse....... Synes dette er noe skikkelig søppel. Endret 2. februar 2008 av Robocoop Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Nettavisene vokser jo hele tiden. De er jo også gratis å lese i (i motsetning til papiravis som du må betale for), og derfor trenger de inntekter fra andre steder som annonser, vektklubb, quiz osv. Stadig flere går over til å kun lese nettavis, og derfor trenger avisene flere inntekter fra nettavisene også. Lenke til kommentar
StockDama Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Reklame i nettaviser er greit, men at avisene snur seg om til å bli rene tabloidmagasiner er værre...Dagbladet og VG er bortkasta penger, kan like godt kjøpe se & hør. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Aftenposten har sunket ned på samme nivå som Dagbladet og VG. Dagsavisen er suveren hvis man vil ha nyheter. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 31. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Synes nyhetsdekningen i helgene er elendig. Det er bare noe tøv. Helt klart at de har kutta staben kraftig i det siste. Ingen oppdateringer overhodet er det. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Er det nokon som faktisk trykker på desse annonsene? Eg har ikkje trykt på ein annonse sidan 1999. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Er ellers bra lei av å lese om nyheter frå USA no. Endret 31. august 2008 av Jassogitt Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Aftenposten har sunket ned på samme nivå som Dagbladet og VG. Dagsavisen er suveren hvis man vil ha nyheter. Dagbladet har sunket helt ned i septiktanken, Dagsavisen er sikkert fint hvis man tilhører menigheten til AP. Nettavisene bærer generelt preg av en fullstendig mangel på kvalitetskontroll hvor elementære skrive- og faktafeil florerer blandt de sensajonsoppjagede artiklene. Lenke til kommentar
blackcurrant Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Har de vurdert å lese vekesaviser på nettet? Nesten ikkje reklamefinansiering og tabloidhysteriet er fjerna. Morgenbladet er litt plaga av betaling per artikkel, men har mykje gratis. Britiske The Economist har betalartiklar, men det som ligg på forsida er fritt tilgjengeleg. Eit par som ikkje har noko betalingskrav for det som er på nettet, er Dag og Tid og Ny Tid. Har eg gløymt nokon? Lenke til kommentar
blackcurrant Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Aftenposten sin nyhenderedaktør stiller på nettmøte, no måndag frå klokka to til tre. Han spør kva Aftenposten kan bli betre på. Nokon som vil sende inn ein beskjed? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Er det nokon som faktisk trykker på desse annonsene? Eg har ikkje trykt på ein annonse sidan 1999. Er det noen som ser de fortsatt? Mozilla Firefox med AdBlock gjør mitt liv på nettet mange ganger bedre. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg liker Dagbladet mye bedre enn VG, og koser meg med Magasinet i helgene og Fredag på fredag. Magasinet er jo mange ganger bedre enn HELG (er det ikke det VGs magasin heter?) når det kommer til innhold og ikke minst layout. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå