Gå til innhold

Kopiere savegames fra en profil til en annen

skiern

Anbefalte innlegg

Etter at min gamle konto ble suspended/cancelled pga at den var inaktiv for lenge, har jeg nå blitt nødt til å opprette en ny gamertag. Er det noen som vet om det er mulig å kopiere mine gamle savegames over til denne nye profilen? Jeg regner da med at jeg i første omgang må få kopiert den ut på en måte og rename de til min nye gamertag. Noen som vet, og som kan bekrefte at dette fungerer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter at min gamle konto ble suspended/cancelled pga at den var inaktiv for lenge, har jeg nå blitt nødt til å opprette en ny gamertag. Er det noen som vet om det er mulig å kopiere mine gamle savegames over til denne nye profilen? Jeg regner da med at jeg i første omgang må få kopiert den ut på en måte og rename de til min nye gamertag. Noen som vet, og som kan bekrefte at dette fungerer?

hvilket spill er det? Du kan helt sikkert finne igjen savegames filene inne på "Mine Dokumenter" og under (hvilket enn spill du har). Hvis det er Halo, eller noe, så står det "Bungie" inne i Mine Dokumenter, og inne i den så står det Halo, og igjen inne der står det "savegames". håper det hjalp:D

Endret av amelo007
Lenke til kommentar

Kan du ikke bare recover ditt gamle gamertag da?

Lenke til kommentar

Det gjelder forza 2. Grunnen til at jeg ønsker å gjøre dette er som sagt fordi min forrige konto ble deaktivert fordi jeg ikke logget inn på den via Xbox Live på et år. (Kranglet med support i en uke både på tlf og mail, men var visst umulig å åpne den igjen). Så nå tenkte jeg å prøve å kopiere ut gamersaven på en memorystick og se om det går å endre navn på den.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Prøver et spørsmål her siden det er nesten det samme;

Når jeg har en kompis på besøk og vi kjører split screen, er det da

helt umulig for han å bruke bilene fra min garasje? Det er kjedelig når han må spille med stock biler hele tiden, og jeg får ikke brukt mine blodtrimma biler..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...