Såni Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Fikk skiene mine overkjørt av en tråkkemaskin. Ser helt jævlige ut, men jeg tror de kan brukes. Ca 2cm sprekk mellom stålkanten og overflaten på skien, og en liten sprekk der enden på stålkanten er festet på tuppen av skien. Er det noe jeg kan gjøre med dette selv? SKAL kjøre i morgen. Dårlige biler, men ya get the idea. Endret 2. februar 2008 av Såni Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 SKAL kjøre i morgen. Med de skia der, så tviler jeg. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 tror du trenger nye ski, jeg ville ha kjøpt nye i alle fall Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Nja.. Synes det ser bedre ut med sølvfarga gaffa tape ON TOPIC: Det går sikke an å kjøre på de, men jeg ville valgt bort svarte løyper Endret 2. februar 2008 av gilera Lenke til kommentar
freddyfox Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 du kan jo leie ski intill videre............ Lenke til kommentar
Såni Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Har andre ski og, men disse er mye mer egnet for forholdene som jeg skal kjøre på i morgen. Er det mulig å redde de? Vil det være verd det? Er 2007 mod, Dynastar Troublemaker. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Har andre ski og, men disse er mye mer egnet for forholdene som jeg skal kjøre på i morgen.Er det mulig å redde de? Vil det være verd det? Er 2007 mod, Dynastar Troublemaker. Du får jo kjøpt sånne "tupperstatninger" hvis tuppen er knekt, men tror det heller lar seg gjøre å kjøpe nye eller leie.. Lenke til kommentar
Såni Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Tuppen er ikke knekt, stålkanten er skjøtet der og limingen har sprukket. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Tuppen er ikke knekt, stålkanten er skjøtet der og limingen har sprukket. Det går sikkert, men kjør forsiktig da Pass på å ikke kjør hardt så holder de ut dagen Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Har andre ski og, men disse er mye mer egnet for forholdene som jeg skal kjøre på i morgen.Er det mulig å redde de? Vil det være verd det? Er 2007 mod, Dynastar Troublemaker. Tviler på de er mer egnet sånn du skal kjøre i morgen sånn de er nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå