Quote Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei. Min far spørte meg om det er mogleg å få tv over trådlaust. Det eg tenker på her er at kabelen frå satelitten skal inn i ein eller anna form for boks som sender ut trådlaus tv til tv-er rundt i huset. Eg meiner eg har høyrt om dette konseptet, men eg er ikkje sikker på kva eg treng. Så eg håper nokon her kan hjelpe meg :] Takk for svar! 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Noe slikt da kanskje Hmm, vi tenker å ha dette på kanskje tre tv'er fordelt på to etasjer. Rekkevidda virka kanskje litt for liten. 1 Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Da hadde jeg lagt kabel. Trådløst er ustabilt og kan skape mye krøll. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Viss eg velger å kjøpe det der, blir kvaliteten mykje dårlegare? 1 Lenke til kommentar
ErikH Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Jeg ville heller sett på noe som mythtv og wlan, muligens noe begrenset kapasitet hvis du må ha det trådløst, og du vil trenge en forholdsvis kraftig pc som server, og en pc som klient ved hver tv. Endret 3. februar 2008 av ErikH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå